Gå til innhold

Adventstjerner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg ser så mange fine sammensetninger av papirstjerner på Pinterest, Instagram og i butikkvinduer. Gjerne i ulike størrelser og farger. Finnes det ett sted som selger mange ulike former/farger av disse adventstjernene, eller må man gå på jakt i flere butikker for å finne sin kombo.

må ikke nødvendigvis ha oppheng eller lys .,.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg gjerne ved bilde så vi skjønner hva du mener🙂

• Liker 1
Skrevet

Skeidar, Rusta og jula hadde mange. Jeg skulle ønske det fantes like mange fine i metal eller glass som ikke koster skjorta🙈 Er redd papir stjerner skal brenne

• Liker 1
Skrevet (endret)

Personlig er jeg super glad i den kanskje litt gamle (og ikke i papir):

https://www.christiania-belysning.no/betlehemstjerne-messing?gclid=Cj0KCQiAq97uBRCwARIsADTziyY7PSB4w1ud2qeBjFEhGQ9yh43Itkc1X1r81bMJvP1Oz2Q7mPekWLcaAnT9EALw_wcB

Er så mange, utrolig mange følelser, tanker, minner runde den, at jeg den måtte jeg ha selv når jeg flyttet ut 💙

Er veldig med på det som skrives over, redd for brannfare med papir. Jeg skrur alltid den i metall av også pga. jeg er litt for redd mulig brannfare 😅

Endret av Ariana807
Skrevet

Det er å få kjøpt, om det ikke følger med, stativ til å ha inne i stjerna slik at lyspæra ikke kommer i kontakt med papiret. Bruk lyspærer som ikke bli varme. Har hatt mange stjerner, både med og uten lys i flere år. Har kjøpt de på forskjellige steder.

Anonymkode: 92529...21c

Skrevet

Rusta har godt utvalg av papirstjerner, mange forskjellige farger og mønster. 

Anonymkode: f05d6...33b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...