AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #1 Skrevet 22. november 2019 Jeg har lyst å kjøpe et spill til lillebror som koster 299 til Xbox, som jeg ikke syns var så ille. Men for å spille det må du ha live gold medlemskap som koste 499 for 12 måneder. Vet at verken han eller mamma har råd til dette abonnementet, så da me jeg kjøpe det. Da blir det 800 kr 😬. Lillebror er 12, jeg er 25. Tjener ca 13 tusen i måneden og har eget barn, så syns det er litt mye kanskje med 800 kr. Vet han ønsker seg spillet mye, og man får mange fordeler med dette medlemskapet. Han har bursdag i mars, er det da innafor å gi han begge tingene i julegave å si at det også er bursdagsgave? De andre småsøsken mine får gave til 200 ca, men de er 18 og 23. Blir det veldig urettferdig? Anonymkode: b19ba...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #2 Skrevet 22. november 2019 Synes det var en god idé, så lenge du har råd til det. Kanskje du kan spleise med de andre søskene dine eller moren din? Ikke urettferdig, barn bør stå fremst i gavekøen. Anonymkode: ad0cf...918 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #3 Skrevet 22. november 2019 Stemmer for å enten gi det som både jul- og bursdagsgave eller spleise med noen! Da slipper du å føle på at det blir veldig ulikt mellom søsknene. Kjempefint å gi en gave han ønsker seg veldig. Anonymkode: 5bff1...b57 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #4 Skrevet 22. november 2019 Syns det er helt innafor. Jeg har gjort det med søsteren min flere ganger fordi hun ønsker seg dyrere ting en jeg er villig å gi i bare én gave. Men hun får alltid noe veldig lite på dagen sin i tillegg uansett, som en kinobillett eller et blad, klarer ikke la være. Anonymkode: 848d7...edc 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 22. november 2019 #5 Skrevet 22. november 2019 Det høres ut som en fin plan, det å slå sammen jul og bursdag er jo genialt hvis man gir litt dyrere gaver. Vi gjør det her i familien hvis barna ønsker seg noe dyrt. Enten er de med å spleiser, ellers blir det jul og/eller bursdagsgave.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #6 Skrevet 24. november 2019 Kanskje du kan spleise med noen av de andre søsknene dine? Anonymkode: 1349e...e31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå