Gå til innhold

Test: Politikertesten

Anbefalte innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet

RV-velger?

Svarene dine likner mest på svarene til Rød Valgallianses listetopp i Bergen, Torstein Dahle.

Har ikke kjennskap til lokoalsaker i Bergen jeg heller.

Gjest Valhalla
Skrevet

Frp-velger?

Svarene dine likner mest på svarene til Fremskrittspartiets listetopp i Bergen, Liv Røssland.

Gjest Formosiss
Skrevet

Ap-velger?

Svarene dine likner mest på svarene til Arbeiderpartiets listetopp i Bergen, Anne-Grete Strøm-Erichsen.

Haha, feil, feil og atter feil - men så kjenner jeg ikke til Bergen, da.

Gjest gjest1
Skrevet

Venstrevelger?

Vel, nei, men venstre er ikke så ille.

Skrevet

Sp-velger?

Svarene dine likner mest på svarene til Senterpartiets listetopp i Bergen, Kjersti Toppe.

Litt vanskelig å svare når jeg har null kunnskap til BErgen. Noen sp-velger er jeg i alle fall desidert ikke.

Gjest gjest1
Skrevet

Svarene dine likner mest på svarene til Fremskrittspartiets listetopp i Bergen, Liv Røssland.

Hmm. Jaja. Var nok bybane spørsmålet som avgjorde den saken ja.. Er jo bare FrP som er imot.

Gjest Anonymous
Skrevet

Beklager, fant ingen listetopp som svarene dine liknet på.

Skrevet
RV-velger?

Svarene dine likner mest på svarene til Rød Valgallianses listetopp i Bergen, Torstein Dahle.  

Hadde Torstein Dahle som foreleser i bedøk på BI, litt morsomt at han er RV leder i Hordaland.... :ler:

Svarene dine likner mest på svarene til Venstres listetopp i Bergen, Hans-Carl Tveit.

Dette var forøvrig meg....

Gjest Gjest
Skrevet

Høyrevelger?

Svarene dine likner mest på svarene til Høyres listetopp i Bergen, Herman Friele.

Hm... Bare fordi FrP ikke er liberale nok...

Gjest Anonymous
Skrevet

RV-velger?

Svarene dine likner mest på svarene til Rød Valgallianses listetopp i Bergen, Torstein Dahle

Skrevet

RV-velger?

Svarene dine likner mest på svarene til Rød Valgallianses listetopp i Bergen, Torstein Dahle. :-?

Gjest SumoBryter
Skrevet
RV-velger?

Mee too

Skrevet

Svarene dine likner mest på svarene til SVs listetopp i Bergen, Oddny Miljeteig.

men assa,vet ikke riktig jeg :tunge1:

Skrevet

venstrevelger. Pussig. søstra mi jobbet for venstre.

Gjest Moonshadow
Skrevet

RV-velger?

Svarene dine likner mest på svarene til Rød Valgallianses listetopp i Bergen, Torstein Dahle. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...