AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #1 Skrevet 22. november 2019 Hadde en selger som ville selge inn fiber fra Telenor med bredbånd og TV pakke. Vi spurte da om hvordan det er med TV i annet rom med app, og han sa da at man kunne installere T-We appen direkte på smart TV. Men når jeg sjekker rundt på nettet så står det ingenting på noen av telenors sider at dette er mulig. Men at man må ha f.eks. Apple TV boks. Noen som vet? Har ikke fått det installert enda. Anonymkode: 2f8a5...a7f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #2 Skrevet 24. november 2019 Hvis TV-en støtter Android kan du installere appen på den. Jeg ville likevel ikke satset på det siden den ser ut til å rett og slett ikke virke: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.canaldigital.twe&hl=no 1,3 av 5 stjerner er den dårligste karakteren jeg har sett. Anonymkode: 11fd6...82a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #3 Skrevet 25. november 2019 TVen støtter nok ikke android. Det er en vanlig samsung TV med de vanlige samsung smart TV funksjonene som youtube, netflix og annet + at den har chromecast innebygd slik at mye kan startes fra samsung telefon. Men jeg har uansett bestilt en apple TV boks nå som forhåpentligvis kommer til uka. Litt kjedelig når de feilinformerer. Ja, det ryktes at den appen er veldig dårlig, men jeg har forstått det slik at Telenor nettopp har fått nytt T-We versjon 2 og at det derfor er litt innkjøringsproblemer. Anonymkode: 2f8a5...a7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå