AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #41 Skrevet 24. november 2019 På 22.11.2019 den 14.53, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at man ofte blir vant til det man har. Det kan være spektakulært å sette seg ned foran en diger kvalitetstv, men den følelsen forsvinner fort. Anonymkode: ce917...2cb Tja... jeg har hatt 65-tommers TV i over tre år og får fortsatt godfølelsen hver gang jeg ser på den. Selvfølgelig blir det ikke noen «wow-følelse» hver gang man ser mot den, men jeg setter fortsatt utrolig stor pris på den store TVen min. Sammen med en god lydplanke får jeg nesten kinofølelse i stua, akkurat når jeg vil. Det er deilig! Skulle jeg kjøpt TV nå hadde jeg kanskje gått for 75 tommer, men 65 hadde også vært veldig aktuelt. Men dette må selvfølgelig tilpasses stua den står i; jeg sitter lengre unna enn TS. Ville ikke valgt en 65-tommers TV i den 45 kvadratmeter lille leiligheten jeg bodde i i studietiden, for å si det sånn. Men stua mi nå er jo større enn hele den leiligheten til sammen, og en 65t føles absolutt ikke dominerende... Anonymkode: 005a1...7c6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #42 Skrevet 24. november 2019 65" nå men blir nok å skaffe større senere. Kjenner flere som har 75", synes de også blir for små. Så mulig 85"+ er størrelsen på neste tv. Får bare spinke å spare så har jeg nok råd til slutt Anonymkode: e48e6...607
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #43 Skrevet 24. november 2019 85’’ må jo dekke hele veggen??? 😬 Anonymkode: 368b9...b55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå