Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Test: Hund eller katt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er et kattemenneske.

Du er selvbevisst, og har trolig flere nære venner som du vil beholde hele livet. Du tiltrekkes av verdens mysterier, og setter pris på interessante samtaler.

Som kattemennesker flest, verdsetter du intelligens, ynde og uavhengighet.

Maler fornøyd, strekker på kroppen og lurer på om noen kan komme og stryke meg litt...

prrr......

Skrevet

Kattemenneske - akkurat som jeg trodde!

Skrevet

Kattemenneske her også. Visste det.

Skrevet

Hundemenneske.... selvfølgelig, hehe

Gjest gjest1
Skrevet

Du er et kattemenneske

Du er selvbevisst, og har trolig flere nære venner som du vil beholde hele livet. Du tiltrekkes av verdens mysterier, og setter pris på interessante samtaler.

Det skulle bare mangle også....

Gjest Catwoman
Skrevet

Kattemenneske - har tatt testen før og ble det samme da. Hadde jeg kommet ut som hundemenneske hadde jeg ikke hatt noe særlig tro på testen :ler:

Jeg liker hunder og da, men jeg er et kattemenneske. :-)

Skrevet

Du er et kattemenneske

Skrevet

Er visst et hundemenneske jeg

Gjest Gjesta
Skrevet

Du er et kattemenneske

Skrevet

Du er et hundemenneske

Som hundemenneske, er du glad i å ha det gøy. Du får lett nye venner og setter pris på en vill kveld på byen. Du liker å prøve nye ting, og blir ikke flau om det går skeis fra tid til annen.

Du har et åpent sinn og et trofast hjerte, og verdsetter lojalitet, lydighet og vennlighet.

Skrevet

Som hundemenneske, er du glad i å ha det gøy. Du får lett nye venner og setter pris på en vill kveld på byen. Du liker å prøve nye ting, og blir ikke flau om det går skeis fra tid til annen.

Du har et åpent sinn og et trofast hjerte, og verdsetter lojalitet, lydighet og vennlighet.

Skrevet

Du er et hundemenneske

Du har et åpent sinn og et trofast hjerte, og verdsetter lojalitet, lydighet og vennlighet

Som om jeg ikke visste det fra før, at jeg var et hundemenneske asså.... :-)

• 2 måneder senere...
Annonse
Skrevet

jeg ble også katte menneske, hmmm merkelig det gitt

Gjest Spacegirl
Skrevet

Du er et kattemenneske

Skrevet

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...