Gå til innhold

Test: Hund eller katt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var som jeg trodde (og håpet.. :wink: ):

Jeg er et kattemenneske!

Skrevet

Du er et kattemenneske

Du er selvbevisst, og har trolig flere nære venner som du vil beholde hele livet. Du tiltrekkes av verdens mysterier, og setter pris på interessante samtaler.

Som kattemennesker flest, verdsetter du intelligens, ynde og uavhengighet.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Du er et hundemenneske

Som hundemenneske, er du glad i å ha det gøy. Du får lett nye venner og setter pris på en vill kveld på byen. Du liker å prøve nye ting, og blir ikke flau om det går skeis fra tid til annen.

Du har et åpent sinn og et trofast hjerte, og verdsetter lojalitet, lydighet og vennlighet.

Skrevet

Kattemenneske, men det visste jeg fra før av da.

Gjest Seleena
Skrevet

Hundemenneske - men det viste eg jo frå før ;)

Skrevet

Som hundemenneske, er du glad i å ha det gøy. Du får lett nye venner og setter pris på en vill kveld på byen. Du liker å prøve nye ting, og blir ikke flau om det går skeis fra tid til annen.

Du har et åpent sinn og et trofast hjerte, og verdsetter lojalitet, lydighet og vennlighet.

Kom ikke som noen overaskelse :)

Skrevet

juhuu...hundemenneske...endelig boe positivt etter alle de testene :danse:

Skrevet

Du er et kattemenneske

Du er selvbevisst, og har trolig flere nære venner som du vil beholde hele livet. Du tiltrekkes av verdens mysterier, og setter pris på interessante samtaler.

Som kattemennesker flest, verdsetter du intelligens, ynde og uavhengighet.

Gjest Gjesta
Skrevet

I følge den der testen var jeg et kattemenneske . Men det stemmer absolutt ikke. Jeg er et typisk hundemenneske. Jeg liker ikke katter engang!

Skrevet

Akkurat som forventet :)

Skrevet

Ble kattekvinne, og det stemmer nok (danser kattekvinne-dansen nå)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ER et kattemenneske, men testen påstår noe annet! :tunge1:

Skrevet

Du er et hundemenneske

Du har et åpent sinn og et trofast hjerte, og verdsetter lojalitet, lydighet og vennlighet

Gjest Gitte
Skrevet

Du er et hundemenneske

men det visste jeg jo fra før av

Gjest Anonymous
Skrevet
I følge den der testen var jeg et kattemenneske . Men det stemmer absolutt ikke. Jeg er et typisk hundemenneske. Jeg liker ikke katter engang!

Vel, jeg liker da katter, men at jeg skulle bli kattemenneske og ikke hundemenneske, ufattelig! Lite sannsynlig test :-?

Gjest lillelou
Skrevet

Hundemenneske. Men kjente meg ikke spesielt godt igjen i beskrivelsen- skulle gjerne vært blanding av begge,jeg :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Du er et hundemenneske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...