Gjest Moonshadow Skrevet 14. juni 2005 #63 Skrevet 14. juni 2005 Du er... Mia Gundersen! Du er breikjefta, du har minst en del av kroppen du er spesielt stolt av, og som du ikke er redd for å vise fram. Du tror du er vill og gæærn, du tror du er frigjort og gjør som du vil, men sannheten er at du er en trist idiot som går i andres fotspor, og som verken er lekker eller morsom. Sånne som deg har vi ikke bruk for.
Sita Skrevet 14. juni 2005 #65 Skrevet 14. juni 2005 Du er... Siv Stubsveen! Uff da. Mer fins det ikke å si.
Søtpotita Skrevet 23. juni 2005 #67 Skrevet 23. juni 2005 Du er... Madonna! Det er lite du ikke har prøvd i hvert fall to eller tre ganger. Ingenting avskrekker deg, du er sjefen i senga, og sjefen generelt. Menn er som deilig, deilig sukkertøy for deg, snop du ikke kan få nok av, overalt og i alle hull, hele tiden. Du er med andre ord en fullblods nymfoman, og alle andre kvinner hater deg for din tiltrekningskraft, en kraft som gir deg hvilke menn du vil ha, utelukkende på grunn av at du er villig til å gjøre alt. Yeah baby yeeeeah!! Madonna her også
pusesen Skrevet 13. august 2005 #68 Skrevet 13. august 2005 Samme her..... ← jeg fikk også det, men eeee jeg er ikke så overrasket
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. august 2005 #70 Skrevet 14. august 2005 Jeg ble Katja.. Hihi.. Kjente meg faktisk litt igjen også
Alterna Skrevet 15. august 2005 #71 Skrevet 15. august 2005 Du er... Jennifer Lopez! Du er en liten attpåklatt, og du har sansen for det som virkelig er viktig i verden, nemlig muskler. Du tiltrekker deg, og lar deg tiltrekke av de tøffeste gutta, de slemmeste i klassen. Er du en sånn som blir tent av å bli avvist? Såret? Det kan virke sånn, men i alle tilfeller er du et menneske uten særlig kritisk sans, uten smak og verdighet, og uten evne til å kunne snakke med andre mennesker. Du er bare opptatt av deg selv. Auda! Jeg liker iallefall ikke muskler!
AUF Skrevet 15. august 2005 #72 Skrevet 15. august 2005 Det var innmari oppløftende for sevtilliten må jeg si! Fikk hvertfall ikke troen på meg selv Heldigvis bare en teit test som ikke vet noe om meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå