Gjest Gitte Skrevet 31. mai 2005 #41 Skrevet 31. mai 2005 Du er... Katja! Du er en fullblods luremus, du går ikke av veien for å snylte til deg drinker og andre tjenester av godtroende menn som gjerne ville sett deg naken. Har du først bestemt for å være sammen med en mann, er du trofast inntil det kjedelige, men det gir du aldri inntrykk av der du deler ut klemmer og godord for å smiske til deg det du vil. Du er en ond kvinne, svært, svært ond, for ikke å si utspekulert. I senga vet man aldri hva du kan finne på. HVEM ER KATJA???
Sofia Skrevet 31. mai 2005 #42 Skrevet 31. mai 2005 Du er... Madonna! Det er lite du ikke har prøvd i hvert fall to eller tre ganger. Ingenting avskrekker deg, du er sjefen i senga, og sjefen generelt. Menn er som deilig, deilig sukkertøy for deg, snop du ikke kan få nok av, overalt og i alle hull, hele tiden. Du er med andre ord en fullblods nymfoman, og alle andre kvinner hater deg for din tiltrekningskraft, en kraft som gir deg hvilke menn du vil ha, utelukkende på grunn av at du er villig til å gjøre alt.
hvitveis Skrevet 31. mai 2005 #43 Skrevet 31. mai 2005 Jeg er Jennifer Lopez, og bare opptatt av meg selv.
mjau Skrevet 31. mai 2005 #46 Skrevet 31. mai 2005 Du er... Katja! Du er en fullblods luremus, du går ikke av veien for å snylte til deg drinker og andre tjenester av godtroende menn som gjerne ville sett deg naken. Har du først bestemt for å være sammen med en mann, er du trofast inntil det kjedelige, men det gir du aldri inntrykk av der du deler ut klemmer og godord for å smiske til deg det du vil. Du er en ond kvinne, svært, svært ond, for ikke å si utspekulert. I senga vet man aldri hva du kan finne på. that's ME!
Armonia Skrevet 31. mai 2005 #47 Skrevet 31. mai 2005 Du er... Katja! Du er en fullblods luremus, du går ikke av veien for å snylte til deg drinker og andre tjenester av godtroende menn som gjerne ville sett deg naken. Har du først bestemt for å være sammen med en mann, er du trofast inntil det kjedelige, men det gir du aldri inntrykk av der du deler ut klemmer og godord for å smiske til deg det du vil. Du er en ond kvinne, svært, svært ond, for ikke å si utspekulert. I senga vet man aldri hva du kan finne på. .
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2005 #49 Skrevet 31. mai 2005 Hm, nå har jeg sendt mail til de med testen, for jeg må vite hvem hun Katjadama er asså...
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2005 #51 Skrevet 2. juni 2005 Du er... Madonna! Det er lite du ikke har prøvd i hvert fall to eller tre ganger. Ingenting avskrekker deg, du er sjefen i senga, og sjefen generelt. Menn er som deilig, deilig sukkertøy for deg, snop du ikke kan få nok av, overalt og i alle hull, hele tiden. Du er med andre ord en fullblods nymfoman, og alle andre kvinner hater deg for din tiltrekningskraft, en kraft som gir deg hvilke menn du vil ha, utelukkende på grunn av at du er villig til å gjøre alt. Jælla.
Gjest StoreSky Skrevet 2. juni 2005 #52 Skrevet 2. juni 2005 Madonna! Det er lite du ikke har prøvd i hvert fall to eller tre ganger. Ingenting avskrekker deg, du er sjefen i senga, og sjefen generelt. Menn er som deilig, deilig sukkertøy for deg, snop du ikke kan få nok av, overalt og i alle hull, hele tiden. Du er med andre ord en fullblods nymfoman, og alle andre kvinner hater deg for din tiltrekningskraft, en kraft som gir deg hvilke menn du vil ha, utelukkende på grunn av at du er villig til å gjøre alt. Jaja, da fikk jeg vite noe nytt!! hehe..
Gjest Emera Skrevet 2. juni 2005 #53 Skrevet 2. juni 2005 Du er... Jennifer Lopez! Du er en liten attpåklatt, og du har sansen for det som virkelig er viktig i verden, nemlig muskler. Du tiltrekker deg, og lar deg tiltrekke av de tøffeste gutta, de slemmeste i klassen. Er du en sånn som blir tent av å bli avvist? Såret? Det kan virke sånn, men i alle tilfeller er du et menneske uten særlig kritisk sans, uten smak og verdighet, og uten evne til å kunne snakke med andre mennesker. Du er bare opptatt av deg selv.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2005 #54 Skrevet 2. juni 2005 Celine Dion. Ja, særlig sannsynlig. Jeg også. "Du har blitt såret utallige ganger." ???
Gjest gjesta Skrevet 2. juni 2005 #55 Skrevet 2. juni 2005 eg blei katja.. uff da.. ho virka nesten ond.. :evil:
Lille frk Tussi Skrevet 4. juni 2005 #56 Skrevet 4. juni 2005 Du er... Celine Dion! Du er tragisk dramatisk, nesten på grensen til det sykelige. Ditt første samleie skjedde i et skittent soverom med en gutt du trodde elsket deg, men som bare var ute etter ”blomsten” din, som du vanligvis kaller det. Du er blitt såret utallige ganger, du har grått dine dramatiske tårer gjennom mange netter, men allikevel faller du alltid for feil gutter. Du er lett å lure, selv for idioter, alt du vil ha er en illusjon av at du er del av noe større, Kjærligheten. Uff.
Trampe Skrevet 4. juni 2005 #57 Skrevet 4. juni 2005 Samme her..... Jeg også... :o Ondskapsfull...? Hvem...? Jeg...?
Lady Lovelylocks Skrevet 4. juni 2005 #58 Skrevet 4. juni 2005 Du er... Madonna! Det er lite du ikke har prøvd i hvert fall to eller tre ganger. Ingenting avskrekker deg, du er sjefen i senga, og sjefen generelt. Menn er som deilig, deilig sukkertøy for deg, snop du ikke kan få nok av, overalt og i alle hull, hele tiden. Du er med andre ord en fullblods nymfoman, og alle andre kvinner hater deg for din tiltrekningskraft, en kraft som gir deg hvilke menn du vil ha, utelukkende på grunn av at du er villig til å gjøre alt. Oj sann
Luise Skrevet 10. juni 2005 #60 Skrevet 10. juni 2005 :veldigsur: Du er... Britney! Du er en jente som ikke er redd for å si nei, men du lurer iallfall ingen. Du går gjennom forhold etter forhold, men du kniper bare hardere og hardere. - Ikke for ekteskapet, har din mamma sagt, og du gjør som hun vil. Alltid. Du er faktisk så lite selvstendig at når du en gang mister møydommen i fylla, kommer du til å gå helt opp i din kjæreste, og leve ditt liv gjennom ham. Fy! Jeg HATER dei dulle!!!!!!!!! :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå