AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #1 Skrevet 22. november 2019 Hei, vet noen om hvor jeg kan finne en oversikt over hvem som jobber i stavanger fengsel? Jeg var på omvisning der i dag med studiet, og ønsker et intervju med en ansatt der. Jeg traff på en jeg har veldig lyst å intervjue, men husker ikke navnet hans. Kan dere hjelpe meg? Anonymkode: a243a...530
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #2 Skrevet 22. november 2019 Slutt å bortforklar. Du er kåt på han. Anonymkode: c768b...cee 13
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #3 Skrevet 22. november 2019 Dette trenger du ikke snoke deg til på internett. Hadde intervju-situasjonen vært reell, hadde du bare ringt og sagt hva du ville til fengselet og spurt direkte der. Men hvorfor gjør du ikke det, tro...? Jeg mistenker det samme som innlegg #2 Anonymkode: 315a4...b00 7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #5 Skrevet 22. november 2019 Lukter reke her Anonymkode: 2c0b8...4db 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #6 Skrevet 22. november 2019 Godt forsøk ts. Anonymkode: 7b97d...0b9 2
Påkrevd Skrevet 22. november 2019 #7 Skrevet 22. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, vet noen om hvor jeg kan finne en oversikt over hvem som jobber i stavanger fengsel? Jeg var på omvisning der i dag med studiet, og ønsker et intervju med en ansatt der. Jeg traff på en jeg har veldig lyst å intervjue, men husker ikke navnet hans. Kan dere hjelpe meg? Anonymkode: a243a...530 Her er kontaktinfo. Bare å ringe og spørre. Legger forøvrig merke til at de har åpent frem til 18. Burde de ikke egentlig ha stengt 24/7?😅 5
Whistler Skrevet 22. november 2019 #8 Skrevet 22. november 2019 Tror du kanskje de har lister med bilder?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #9 Skrevet 22. november 2019 Hvilket studie går du, og hva skal du bruke intervjuet til? Anonymkode: e9fd0...8d4 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #10 Skrevet 22. november 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Dette trenger du ikke snoke deg til på internett. Hadde intervju-situasjonen vært reell, hadde du bare ringt og sagt hva du ville til fengselet og spurt direkte der. Men hvorfor gjør du ikke det, tro...? Jeg mistenker det samme som innlegg #2 Anonymkode: 315a4...b00 Det kan være verre. VI kan ikke vite hva ts skal med den informasjonen. Det er større sannsynlighet for at det er en eksfange som vil ha private opplysninger for en hevnaksjon, enn at det er en truse som må vris opp. Om dette er en legitim henvendelse, får man svar direkte fra fengslet, etter at man har identifisert seg skikkelig, og kommet med en legitim forespørsel. Ingen som kjenner noen som jobber i fengsel ville finne på å utlevere opplysninger om dem til noen de ikke vet hvem er. Anonymkode: 5ee94...7e0 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #11 Skrevet 22. november 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være verre. VI kan ikke vite hva ts skal med den informasjonen. Det er større sannsynlighet for at det er en eksfange som vil ha private opplysninger for en hevnaksjon, enn at det er en truse som må vris opp. Om dette er en legitim henvendelse, får man svar direkte fra fengslet, etter at man har identifisert seg skikkelig, og kommet med en legitim forespørsel. Ingen som kjenner noen som jobber i fengsel ville finne på å utlevere opplysninger om dem til noen de ikke vet hvem er. Anonymkode: 5ee94...7e0 Dette. Anonymkode: b7e81...fb9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå