AnonymBruker Skrevet 18. september #681 Skrevet 18. september Hemmelig sexfantasi? Katrine Moholt og Evelina Moholt. Samtidig... Anonymkode: 280b8...a49 1
AnonymBruker Skrevet 18. september #682 Skrevet 18. september Ha sex med to menn som gir meg så mye nytelse at jeg nesten svimer av 😂 Anonymkode: dc31e...2ba 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. september #683 Skrevet 18. september Den Norsk-Russiske felespilleren Olga Kiaeva 🤪 Anonymkode: 6870d...954
AnonymBruker Skrevet 18. september #684 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 10.20): Hver sin smak. Her hadde det verken funka i tanker eller handling. Helt fjernt for meg å ha slike fantasier som innebærer en kvinne til. Æsj. Anonymkode: 32928...268 Herregud, så stakkarslig ditt liv må være. Du får inn på et seksualforum for å slenge dritt til en haug av ukjente mennesker. En skikkelig sympatisk figur, som nok sprer mye glede rundt seg 😅 Jeg har en fantasi om at min knuller meg i rumpa, men det kommer aldri til å skje. Heldigvis har vi det så fantastisk at de aller fleste fantasier alt har blitt og blir oppfylt på løpende bånd 😍 Anonymkode: 12216...314 1
AnonymBruker Skrevet 18. september #685 Skrevet 18. september Kan vel egentlig hende at jeg får oppleve det en gang, men jeg ønsker å bli slikket i fitta. Lenge, deilig og vått. Vil at han skal virkelig nyte å slikke meg, og at han skal holde på helt til jeg ikke orker mer. Og så ønsker jeg å facesitte han, "vise frem" min åpne, våte og kåte fitte. Jeg kjenner fitta pulserer bare ved tanken. Anonymkode: d2e24...bfb 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. september #686 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (På 20.8.2025 den 22.25): Hva er opphissende med det? Bruke dem? Anonymkode: dc31e...2ba Det er sexen som er det opphissende. I min fantasi er selvsagt alle med på det frivillig. Handler på ingen måte om å bruke noen, nei. Det er ikke det som tenner meg. Anonymkode: 68635...142
AnonymBruker Skrevet 18. september #687 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan vel egentlig hende at jeg får oppleve det en gang, men jeg ønsker å bli slikket i fitta. Lenge, deilig og vått. Vil at han skal virkelig nyte å slikke meg, og at han skal holde på helt til jeg ikke orker mer. Og så ønsker jeg å facesitte han, "vise frem" min åpne, våte og kåte fitte. Jeg kjenner fitta pulserer bare ved tanken. Anonymkode: d2e24...bfb Har du aldri blitt slikker før? Anonymkode: c5d27...4ba 2
AnonymBruker Skrevet 18. september #688 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du aldri blitt slikker før? Anonymkode: c5d27...4ba Ikke så mye som jeg egentlig vil nei, det er en ting jeg aldri får nok av. Anonymkode: d2e24...bfb
AnonymBruker Skrevet 25. september #689 Skrevet 25. september Å ha en skikkelig helaften med mange menn, gjerne 5-6 stk. Starte med at jeg blir bundet, liggende på rygg, som en X, på tvers av en seng, med hodet hengende utenfor kanten. Blir deepthroatet etter tur og orden av hele gjengen mens gulp, snørr og spytt henger ut av munnen min, og nedover ansiktet. Samtidig vil jeg at de andre skal fingre meg, stimulere klitoris, fiste meg og fingre analt. Og så må gjerne et par av de ta for seg puppene mine, og klemme, tvinne, bite og slå de. Når jeg er så sliten at jeg knapt orker å holde munnen åpen lenger kan de løsne meg fra senga og knulle meg i begge hull og fylle de så godt de klarer. Gjerne flere peniser inni hvert hull. Deretter vil jeg plasseres fastbundet i en gynekolog-stol der alle kan gjøre nøyaktig hva de vil med meg vaginalt. Håper på masse fisting, store leketøy, smerter og masse squirt. Etterpå skal jeg flyttes videre til et bord der jeg blir bundet sittende på kne, med overkroppen fremoverbøyd, og rompa rett til værs. Så er det analen som skal få kjørt seg. Leketøy, peniser, fingring, fisting osv. Forhåpentligvis skriker jeg av smerte, mens de bare fortsetter og driter i om det gjør vondt. Til slutt skal alle tisse i meg analt. Og når de har gjort det kan de velge å komme i meg enten vaginalt, analt eller sprute utover ryggen/baken min. Til slutt løsnes jeg, og trøstes av alle mens piss renner ut av rompa mi og jeg gråter av smerte. Anonymkode: 552a9...60b 1 1
erok Skrevet 25. september #690 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 18.9.2025 den 18.39): Kan vel egentlig hende at jeg får oppleve det en gang, men jeg ønsker å bli slikket i fitta. Lenge, deilig og vått. Vil at han skal virkelig nyte å slikke meg, og at han skal holde på helt til jeg ikke orker mer. Og så ønsker jeg å facesitte han, "vise frem" min åpne, våte og kåte fitte. Jeg kjenner fitta pulserer bare ved tanken. Anonymkode: d2e24...bfb Jeg stiller opp om du vil 1
AnonymBruker Skrevet 26. september #691 Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (På 23.11.2019 den 17.27): Jeg lever endelig ut en del av mine sexfantasier, så det meste innen BDSM har jeg fått lekt meg med nå. Helt fantastisk å få være underdanig og liten; det skjedde aldri med ham jeg var gift med (han tente ikke på det). I det siste har jeg derimot begynte å fantasere mer "vaniljete" fantasier, og for tiden tenker jeg på hvor deilig det hadde vært å krype inn under sjefens skrivebord og gi ham en ordentlig blow-job. Han er nyskilt, så kunne nok sikkert satt pris på det. På jobb har vi en seksuell ladet tone oss to i mellom, og jeg klarer bare ikke slutte å fantasere om hvor deilig pikk han sannsynligvis har. Kommer aldri til å agere på det, men liker fantasien. Anonymkode: d74fb...057 Hvorfor tror du han sannsynligvis har ein deilig pikk?? Anonymkode: 71530...952
AnonymBruker Skrevet i går, 11:21 #692 Skrevet i går, 11:21 Å vært 16 igjen, og visst og kunnet alt jeg vet i dag. Som da min 15 år gamle kjæreste syntes det var for tidlig å ha sex. Jeg respekterte henne naturligvis 100%. Vi lå der nakne under dyna, hun lå oppå meg og kuken lå i sprekken. Men hun stoppet der. Da skulle jeg naturligvis ha bedt henne sette seg på fjeset mitt i stedet, slik at jeg kunne ha overøst henne med 30 års erfaring med tunge- og fingergymnastikk. Men nei, jeg var ikke voksen eller erfaren nok til det. Men du verden så ofte jeg fantaserer om det. Anonymkode: 579b0...23f 2 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #693 Skrevet 21 timer siden Jeg fantaserer om å være en 15 år gammel jente igjen og bli tatt jomfrudommen på av læreren min. Av en eller annen grunn havner jeg hjemme hos han og vi klarer ikke motstå fristelsen selv om begge vet at det er veldig feil. Han begynner veldig forsiktig, kysser meg ømt og tar på meg utenpå klærne. Trekker seg flere ganger fordi det er så feil. Men jeg pusher han videre, kler av meg og viser meg frem og han blir vill av begjær og slikker meg til min første orgasme før han knuller meg. Kommer naturligvis aldri til å skje, all den tid jeg ikke kan aldres bakover. Drømmer også om analsex, men det tror jeg er realistisk at jeg kommer til å oppleve med kjæresten min. Anonymkode: d8be9...09b 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #694 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Drømmer også om analsex, men det tror jeg er realistisk at jeg kommer til å oppleve med kjæresten min. Har hørt om mange rare mannfolk, men begynn med å spørre. Kanskje det ordner seg, gang på gang. Anonymkode: f682a...f66
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #695 Skrevet 18 timer siden Å ha sex med en eldre mann 15-20+ år. Hittil har jeg bare hatt sex med relativt uerfarne, og ikke hatt noe særlig god sex. Ønsker en som kan dominere meg fullstendig og gi meg livets sex og ren nytelse, rett og slett. Anonymkode: d7181...159 1 1
Village Skrevet 17 timer siden #696 Skrevet 17 timer siden "Hva er din hemmelige sexfantasi som du aldri vil få oppleve?" En sexfantasi er uinteressant for meg hvis den aldri kan oppleves. F.eks. vil sex med en internasjonal kjendis aldri bli en fantasi for meg uansett hvor deilig vedkommende er. Derimot er fantasier som jeg ikke bør oppleve interessante. F.eks. sex med en tilgjengelig person som jeg av en eller annen grunn ikke bør ha sex med. Slike fantasier holder jeg selvfølgelig hemmelig for andre enn meg. 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #697 Skrevet 17 timer siden Sex med min svigerinne. Har kjent henne i ca. 25 år og jeg tror jeg har fantasert om henne nesten hver dag…😔 Anonymkode: e9b17...f09
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #698 Skrevet 17 timer siden Å bli gangbanget Er jo i forhold og elsker typen min men tanken av at jeg kanskje aldri får opplevd dette gjør meg trist Anonymkode: 4165e...b06
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #699 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Å bli gangbanget Er jo i forhold og elsker typen min men tanken av at jeg kanskje aldri får opplevd dette gjør meg trist Anonymkode: 4165e...b06 Hvem vet? Kanskje han fantaserer om det samme 😉. En nokså vanlig fantasi blant menn (utrolig nok) er å se kjæresten ha sex med en annen og gjerne velutstyrt mann. Anonymkode: a32e5...0d4
Vegar Beideren Skrevet 16 timer siden #700 Skrevet 16 timer siden Trekant med vår vakre prinsesse IA og Tonje Frigstad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå