Gå til innhold

Hva er din hemmelige sexfantasi som du aldri vil få oppleve?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å ha med meg to menn inn på et rom. Mennene kåter meg opp, slikker, kysser, koser og suger på meg. De knuller meg samtidig, fyller meg opp både foran og bak. Jeg kommer som et uvær hver gang de tar meg, og jeg elsker det. Etterpå da de trekker seg ut av meg, så er jeg klissvåt og det renner sæd fra meg. Kåt som jeg er så begynner jeg villig å suge dem etter tur. Jeg leker med ballene deres før jeg putter den i munnen, klemmer, stryker, kysser, slikker og suger. Den mannen som ikke blir sugd runker jeg, i jevne og myke tak. Jeg suger i meg alt jeg får i munnen, og jeg melker han tom. Etterpå setter jeg meg over den ene av de, og rir han så fort jeg greier. Puppene mine gynger store og runde mens jeg nærmest hopper i fanget hans. Jeg gisper da han tar tak i meg med hendene sine og hjelper til. Penisen hans er som et deilig og hardt stempel inni meg, og jeg nyter alt jeg får. Jeg rekker å si at jeg kommer, før jeg roper ut min nytelse. Enda deiligere får jeg det når den store pikken hans begynner å pulsere hardt og fort inni meg, jeg nyter at han spruter meg full. Etterpå tar den andre mannen tak i meg, for nå vil han ha en utløsning også. Myk, varm og sliten lar jeg han lede meg til å stå på alle fire. Fitta mi er så våt som den aldri har vært før. Heldigvis holder han meg oppe med de sterke hendene sine, ellers ville jeg falt ned i senga. Rumpa mi står rett ut mot han, så kjører han pikken sin inn i fitta mi med et bestemt støt. Enda så sliten jeg er, så kjenner jeg allikevel at jeg er så kåt som bare det. - Ta meg, fort! Ber jeg han, mens han tar meg i et jevnt tempo. Jeg ser på meg selv i speilet på veggen. En kvinne med runde hofter, store pupper, myk mage og rødlige kinn stirrer tilbake på meg. Jeg ser selv hvor kåt jeg ser ut, og bak meg står det en stor og sterk mann og knuller fitta mi så hardt han kan.

Anonymkode: d2e24...bfb

Så deilig skrevet!!! 

Anonymkode: 2fd7a...dac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (1 time siden):

Nå er det en stund siden jeg har vært i erotikk-verdenen, men er dette noe kvinner fokuserer på? Altså hvordan de selv ser ut og føles på mannen mtp størrelse og form på pupper og hofter. 

Pus, kan du ikke heller glede oss med din sexfantasi istedenfor å kjøre en slags korrektur på min?

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så deilig skrevet!!! 

Anonymkode: 2fd7a...dac

Takk O:)

AnonymBruker
Skrevet

At jeg som gift pakistansk mann oppvokst i Norge siden jeg var tre år gammal aldri kommer til å få pult ei norsk vestlig kvinne. Lurer på hvordan min brune penis hadde vært seende ut i ei lys norsk kvinne sin vagina i.. Men det får bli med fantasien. Er gift med ei tamilsk kvinne og har forsont meg at jeg som 41 åring aldri kommer til å få smake ei annen lys mus i mitt liv. 

Anonymkode: 3b64e...5ec

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

At jeg som gift pakistansk mann oppvokst i Norge siden jeg var tre år gammal aldri kommer til å få pult ei norsk vestlig kvinne. Lurer på hvordan min brune penis hadde vært seende ut i ei lys norsk kvinne sin vagina i.. Men det får bli med fantasien. Er gift med ei tamilsk kvinne og har forsont meg at jeg som 41 åring aldri kommer til å få smake ei annen lys mus i mitt liv. 

Anonymkode: 3b64e...5ec

Det er bare en hudtone, fantasien din gjør det større enn det er. I øyeblikket er det relajsonen som betyr noe. Så om det hjelper tror jeg ikke du går glipp av noe. Jeg er ei bleik norsk dame, så lys at jeg får høre det og vet godt hva jeg har å by på, ingenting spesielt.

Anonymkode: 661f4...b81

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (20 timer siden):

Nå er det en stund siden jeg har vært i erotikk-verdenen, men er dette noe kvinner fokuserer på? Altså hvordan de selv ser ut og føles på mannen mtp størrelse og form på pupper og hofter. 

Ikke den du siterer, men for meg som dame er det det jeg tenner aller mest på. Har lurt på om det gjør at jeg tenner mest på damer og jeg er bare tilfeldigvis den eneste dama tilstede. 

• Liker 2
Skrevet

Gloryholehouse der damer ligger på rekke og rad og menn går rundt og tar for seg som dem vil. Ja det er en fantasi, men den er deilig.. 

Noe mer virkelig er å sitte på en sybian og kose seg, mens det sitter 8-10 menn rundt og runker til det dem ser 

• Liker 1
Skrevet
Janek skrev (14 minutter siden):

Gloryholehouse der damer ligger på rekke og rad og menn går rundt og tar for seg som dem vil. Ja det er en fantasi, men den er deilig.. 

Noe mer virkelig er å sitte på en sybian og kose seg, mens det sitter 8-10 menn rundt og runker til det dem ser 

Det ene har jeg gjort, det andre har jeg vært vitne til. 

Skrevet
Topper og daler skrev (1 minutt siden):

Det ene har jeg gjort, det andre har jeg vært vitne til. 

Heldig du da ☺️

Skrevet
Janek skrev (Akkurat nå):

Heldig du da ☺️

Jeg er mann. Så jeg har prøvd gloryhole som mann - altså på andre siden med kvinnen innenfor. Det var veldig spennende. Har også vært til stede i swingersklubb når kvinner - på rekke og rad - har prøvd sybian, mens mennene har sittet rundt slik du beskriver. 

• Hjerte 1
Skrevet

Bli strandet på en øde øy med mange kvinnelige studenter. Så blir vi der i lang tid før vi blir reddet. Skulle ønske samfunnet var sånn. Forstår ikke hvorfor det skal eksistere flere menn enn meg selv

AnonymBruker
Skrevet

Drømmer om trekant med min beste venninne og en ukjent mann. Blir med drømmen, vi er begge lykkelig gift.

Anonymkode: e86e5...dc0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Drømmer om trekant med min beste venninne og en ukjent mann. Blir med drømmen, vi er begge lykkelig gift.

Anonymkode: e86e5...dc0

Er det noe du har snakket med henne om?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver og gjør en jobb for nabokona på huset hennes. Hun er ei fresh dame i midten av 60-åra. Jeg fantaserer om at hun går inne i nettoen eller sexy undertøy, mens jeg står utenfor og jobber. Vel vitende om at jeg har full innsikt til henne. Jeg kjenner at jeg blir hard av å se den selvsikre, sexy dama på den andre sida av vinduet. Hun "legger" merke til meg, og spør om jeg ikke har lyst til å ta dusjen inne hos henne i stedet for hos meg. Alt derfra er åpent for tolkning. 

Anonymkode: 159c1...272

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (16 minutter siden):

Bli strandet på en øde øy med mange kvinnelige studenter. Så blir vi der i lang tid før vi blir reddet. Skulle ønske samfunnet var sånn. Forstår ikke hvorfor det skal eksistere flere menn enn meg selv

Har du vurdert å snakke med psykolog om dette, for jeg syns det blir for mye. I flere tråder du skeiver skinner ditt misnøye for andre menn gjennom.

Du kommer ALDRI til å være eneste mann og vi kommer aldri til å ønske at du er. Beklager så mye, men det er noe du må fikse med tankene dine, før det går for langt. Det er en skummel fungering.

Har du vert strandet med studentene har du ikke fått dem.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

misnøye for andre menn gjennom.

«Jeg rekker ikke å ligge med henne før hun ligger med andre menn i syden.»

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Min fantasi er tilgang. Å ha tilgang på et harem av unge vakre kvinner som tar seg av meg seksuelt uansett når jeg roper på dem, uten å si et ord, og så bare gå vekk når jeg er ferdig.

Anonymkode: 68635...142

AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (7 minutter siden):

«Jeg rekker ikke å ligge med henne før hun ligger med andre menn i syden.»

Ja blandt annet. Det er en fobi og et hat mot andre menn, som går utover både menn og damer han menger seg med. Stort kontrollbehov av damer. Og det er mange, vet ikke hvor mange i måndet men noen er svært produktive.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Stort kontrollbehov av damer.

Tror nok problemet ligger her, mer enn det å mislike andre menn. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (3 minutter siden):

Tror nok problemet ligger her, mer enn det å mislike andre menn. 

Kan hende det ja. Men når han sier han ikke forstår det må finnes andre menn får jeg grøssninger. Den mentaliteten, er det en å fange folk i kjelleren over? Helt egen logikk, veldig selvsentrert.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...