AnonymBruker Skrevet 14. mai #621 Skrevet 14. mai Fantasien om deilig sex med ___________ min😉 hun er super sexy! Anonymkode: 15aad...597
AnonymBruker Skrevet 1. juni #622 Skrevet 1. juni En fantasi av meg er at jeg og kona mi er på hotellweekend i Oslo, og mens vi er ute på nattklubb etter en bedre middag på den store datenighten vår, hvor vi har pyntet oss opp for hverandre, flørter og kost oss sammen nå er innom et utested på vei hjem for en siste drink og danse litt for vi skal tilbake på hotellet. Mens vi er på utestedet så blir kona mi sjekket opp av ei utrolig attraktiv dame på dansegulvet. De to i mer og mer jeg omfavnelse med hverandre, mens kona hele tiden sender meg noen lekne smil. Etterhvert spør kona mi om jeg liker hva jeg ser, og etter å ha bekreftet at det er veldig hot å se de sånn, så spør hun om hun kan invitere den andre damen med tilbake på hotellet for en night cap. Lang historie kort, er at vi ender opp i hotellsengen alle sammen, med gjensidig kos og nytelse for alle parter, første runde for meg ender med at jeg tar den andre damen bakfra mens hun ligger å slikker min kone, synet av å se kona mi sånn får meg til å komme i hun andre. Og etter jeg har trekt meg ut så slenger min kone hun andre rundt og slikker hun rein av både mine og hennes væsker. Å se min kone miste sine hemninger, være vild og kåt er en stor del av fantasien.En fantasi av meg er at jeg og kona mi er på hotellweekend i Oslo, og mens vi er ute på nattklubb etter en bedre middag på den store datenighten vår, hvor vi har pyntet oss opp for hverandre, flørter og kost oss sammen nå er innom et utested på vei hjem for en siste drink og danse litt for vi skal tilbake på hotellet. Mens vi er på utestedet så blir kona mi sjekket opp av ei utrolig attraktiv dame på dansegulvet. De to i mer og mer jeg omfavnelse med hverandre, mens kona hele tiden sender meg noen lekne smil. Etterhvert spør kona mi om jeg liker hva jeg ser, og etter å ha bekreftet at det er veldig hot å se de sånn, så spør hun om hun kan invitere den andre damen med tilbake på hotellet for en night cap. Lang historie kort, er at vi ender opp i hotellsengen alle sammen, med gjensidig kos og nytelse for alle parter, første runde for meg ender med at jeg tar den andre damen bakfra mens hun ligger å slikker min kone, synet av å se kona mi sånn får meg til å komme i hun andre. Og etter jeg har trekt meg ut så slenger min kone hun andre rundt og slikker hun rein av både mine og hennes væsker. Å se min kone miste sine hemninger, være vild og kåt er en stor del av fantasien. Anonymkode: 31be6...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #624 Skrevet 1. juni bullehurk skrev (På 8.5.2020 den 10.40): Det var tøft, men vi var ganske unge og ikke noe særlig seriøst kjæresteforhold. Det var et ganske røfft ungdomsmiljø i det lille industrisamfunnet jeg vokste opp. Kanskje vi to har mer til felles enn at vi liker yngre menn…tør jeg gjette at du kommer fra Helgelandskysten..? K48 Anonymkode: b1008...74e 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #625 Skrevet 1. juni Jeg reiser en del og drømner om at en ukjent mann kommer inn på hotellrommet, bare tar meg bakra og går igjen. Selvfølgelig bare en fantasi og ikke noe jeg ønsker skal skje i det virkelige liv. Anonymkode: 439b0...414 2
bullehurk Skrevet 1. juni #626 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Kanskje vi to har mer til felles enn at vi liker yngre menn…tør jeg gjette at du kommer fra Helgelandskysten..? K48 Anonymkode: b1008...74e Hehe .... Nei, gjør nok ikke det du. En bra bit sør for Trondheim.
AnonymBruker Skrevet 1. juni #627 Skrevet 1. juni bullehurk skrev (58 minutter siden): Hehe .... Nei, gjør nok ikke det du. En bra bit sør for Trondheim. Aha! Da kan jeg slutte å fundere på om jeg kjenner deg😊 Anonymkode: b1008...74e
AnonymBruker Skrevet 1. juni #628 Skrevet 1. juni Min nesten 40 år eldre tante. At hun kommer inn på rommet mitt og setter den formfulle kroppen sin over meg og begynner å ri😋 Bare fantasi, kommer aldri til å skje, selvfølgelig. Anonymkode: 32928...268
AnonymBruker Skrevet 7. august #629 Skrevet 7. august Indisk lege her. Jeg fantaserer om å gjøre et halvt dusin kjernenorske jenter, typ blonde fra Gudbrandsdalen gravide, og se dem føde foran familien og eventuelle kjærester/ektefeller. Se ansiktsuttrykkende når brune barn kommer ut. Anonymkode: b78e8...488 3
AnonymBruker Skrevet 7. august #630 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Indisk lege her. Jeg fantaserer om å gjøre et halvt dusin kjernenorske jenter, typ blonde fra Gudbrandsdalen gravide, og se dem føde foran familien og eventuelle kjærester/ektefeller. Se ansiktsuttrykkende når brune barn kommer ut. Anonymkode: b78e8...488 Æsj. Anonymkode: 5f1fd...c9c 2 2
StovnerJune Skrevet 7. august #631 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Indisk lege her. Jeg fantaserer om å gjøre et halvt dusin kjernenorske jenter, typ blonde fra Gudbrandsdalen gravide, og se dem føde foran familien og eventuelle kjærester/ektefeller. Se ansiktsuttrykkende når brune barn kommer ut. Anonymkode: b78e8...488 Ja spesielt hvis familien ikke er spesielt innvandringsvennlig. 😂 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #632 Skrevet 8. august Jeg drømmer om at jeg og kona skal på ferie til en stillehavsøy. Og når vi kommer frem så viser det seg at kona har invitert en lokal jente til å bo sammen med hos hele oppholdet. En annen variant er at kona har invitert nabojentene hjemme til å komme se og lære av oss når vi har sex. De som vil prøve får lov til det. Anonymkode: 579b0...23f 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #633 Skrevet 8. august At jeg og mannen er ute på byen og skal sove på hotell. Ute treffer vi 2-3 menn som etterhvert betaler oss fir å se på mens vi har sex og de runker. En annen variant av denne byturen er at jeg har dratt tidligere til hotellet enn ham, tatt en dusj og lagt meg. Våkner av at mannen slikker meg og oppdager så at det sitter 2-3 menn å ser på mens de runker. Fantaserer også om at flere menn konkurrerer i hvem som er best til å slikke meg. Eller at jeg har fått bind for øynene, at mange menn slikker meg og jeg skal prøve å finne ut hvem av dem som er min mann. En annen fantasi er en forlengelse av den første, der en av de betalende tilskuerene tilbyr ekstra penger for å få slikke meg mens mannen min tar meg bakfra. Han begynner så å slikke pikken og pungen til mannen min også som da er så kåt at han lar der skje. Anonymkode: d75f0...d59 4
Tennplugg Skrevet 10. august #634 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (På 10.3.2021 den 3.55): At min mann må se på mens jeg blir knullet skikkelig og bedre av en annen mann. Anonymkode: febce...b1d En fantasi det ikke nødvendigvis er vanskelig å realisere, gitt at din mann kan bli tent av settingen...... utrolig pirrende😍 1 2
Langline Skrevet 10. august #635 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (På 8.8.2025 den 7.30): At jeg og mannen er ute på byen og skal sove på hotell. Ute treffer vi 2-3 menn som etterhvert betaler oss fir å se på mens vi har sex og de runker. En annen variant av denne byturen er at jeg har dratt tidligere til hotellet enn ham, tatt en dusj og lagt meg. Våkner av at mannen slikker meg og oppdager så at det sitter 2-3 menn å ser på mens de runker. Fantaserer også om at flere menn konkurrerer i hvem som er best til å slikke meg. Eller at jeg har fått bind for øynene, at mange menn slikker meg og jeg skal prøve å finne ut hvem av dem som er min mann. En annen fantasi er en forlengelse av den første, der en av de betalende tilskuerene tilbyr ekstra penger for å få slikke meg mens mannen min tar meg bakfra. Han begynner så å slikke pikken og pungen til mannen min også som da er så kåt at han lar der skje. Anonymkode: d75f0...d59 Hot!
AnonymBruker Skrevet 10. august #636 Skrevet 10. august 4 kvinner med 4 nasjonaliter. En Afrikansk,En Asiatisk,En Latina og en hvit på alle 4 med rompa bar klar for meg til å ta de bakfra. Anonymkode: a8be3...17d
AnonymBruker Skrevet 19. august #637 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (På 10.5.2020 den 15.43): Ha sex med kjæresten til pappa. Hu er ung og forbanna deilig. Eller får jeg noengang muligheten? Anonymkode: 17c36...92c Si ikke det, vet om en som har hatt seg meg faren sin ex. Anonymkode: 6870d...954 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #638 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (På 1.6.2025 den 10.52): Jeg reiser en del og drømner om at en ukjent mann kommer inn på hotellrommet, bare tar meg bakra og går igjen. Selvfølgelig bare en fantasi og ikke noe jeg ønsker skal skje i det virkelige liv. Anonymkode: 439b0...414 Det er min fantasi også. Den har jeg alltid hatt. Jeg er mannen, da. Første gang jeg har hørt noen andre ha den fantasien og sprøtt at det var en kvinne. Jeg onanerer ofte til den. Mann Anonymkode: 2fd7a...dac 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #639 Skrevet 19. august Å ha med meg to menn inn på et rom. Mennene kåter meg opp, slikker, kysser, koser og suger på meg. De knuller meg samtidig, fyller meg opp både foran og bak. Jeg kommer som et uvær hver gang de tar meg, og jeg elsker det. Etterpå da de trekker seg ut av meg, så er jeg klissvåt og det renner sæd fra meg. Kåt som jeg er så begynner jeg villig å suge dem etter tur. Jeg leker med ballene deres før jeg putter den i munnen, klemmer, stryker, kysser, slikker og suger. Den mannen som ikke blir sugd runker jeg, i jevne og myke tak. Jeg suger i meg alt jeg får i munnen, og jeg melker han tom. Etterpå setter jeg meg over den ene av de, og rir han så fort jeg greier. Puppene mine gynger store og runde mens jeg nærmest hopper i fanget hans. Jeg gisper da han tar tak i meg med hendene sine og hjelper til. Penisen hans er som et deilig og hardt stempel inni meg, og jeg nyter alt jeg får. Jeg rekker å si at jeg kommer, før jeg roper ut min nytelse. Enda deiligere får jeg det når den store pikken hans begynner å pulsere hardt og fort inni meg, jeg nyter at han spruter meg full. Etterpå tar den andre mannen tak i meg, for nå vil han ha en utløsning også. Myk, varm og sliten lar jeg han lede meg til å stå på alle fire. Fitta mi er så våt som den aldri har vært før. Heldigvis holder han meg oppe med de sterke hendene sine, ellers ville jeg falt ned i senga. Rumpa mi står rett ut mot han, så kjører han pikken sin inn i fitta mi med et bestemt støt. Enda så sliten jeg er, så kjenner jeg allikevel at jeg er så kåt som bare det. - Ta meg, fort! Ber jeg han, mens han tar meg i et jevnt tempo. Jeg ser på meg selv i speilet på veggen. En kvinne med runde hofter, store pupper, myk mage og rødlige kinn stirrer tilbake på meg. Jeg ser selv hvor kåt jeg ser ut, og bak meg står det en stor og sterk mann og knuller fitta mi så hardt han kan. Anonymkode: d2e24...bfb 3 1
Katten.2.0 Skrevet 19. august #640 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Puppene mine gynger store og runde mens jeg nærmest hopper i fanget hans. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser på meg selv i speilet på veggen. En kvinne med runde hofter, store pupper, myk mage og rødlige kinn stirrer tilbake på meg. Jeg ser selv hvor kåt jeg ser ut, og bak meg står det en stor og sterk mann og knuller fitta mi så hardt han kan. Anonymkode: d2e24...bfb Nå er det en stund siden jeg har vært i erotikk-verdenen, men er dette noe kvinner fokuserer på? Altså hvordan de selv ser ut og føles på mannen mtp størrelse og form på pupper og hofter. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå