Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som gjør CK så populær ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klassiske, basic plagg som man kan ha i mange år. 

Anonymkode: 7884a...56e

• Liker 1
Skrevet

Da kan du spør det samme om gant, svea. Rh, fila, Tommy h.. 

folk liker forskjellige ting/merker. 

Anonymkode: 519c2...a67

Skrevet
På 22.11.2019 den 16.43, AnonymBruker skrev:

Klassiske, basic plagg som man kan ha i mange år. 

Anonymkode: 7884a...56e

Er det god kvalitet? 😊 

Skrevet
2 minutter siden, Kaisamaia skrev:

Er det god kvalitet? 😊 

Jeg mener det iallfall, har hatt undertøysprodukter fra den i mange år, og bhene er stødige, ikke for dyre, og de har holdt!

Anonymkode: bc378...112

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg mener det iallfall, har hatt undertøysprodukter fra den i mange år, og bhene er stødige, ikke for dyre, og de har holdt!

Okei, takk. 😊 Skal forsøke å kjøpe litt dyrere klær og se om de holder litt bedre, skjønner du. 😊 

Skrevet
1 minutt siden, Kaisamaia skrev:

Okei, takk. 😊 Skal forsøke å kjøpe litt dyrere klær og se om de holder litt bedre, skjønner du. 😊 

Da anbefaler jeg ck, de er ofte i litt billigere klasse enn mye på undertøysbutikker. :)

• Liker 1
Skrevet

CK sitt undertøy holder seg veldig godt i vask ihvertfall. Begge mine tenåringsjenter bruker det , litt dyre, eller en truse koster ca 200,- men de holder seg like fine vask etter vask. Samme med college genserne , og de andre klærne. Men det samme gjelder for både Gant, Tommy Hillfiger, RL . Jeg personlig kjøper kun kvalitetsklær og det er jo gjerne merker, holder seg like fint og er veldig ofte klassiske så ikke noe som akkurat er mote kun 2 måneder. Bruker en del penger på klær og handler aldri på HM, Cubus, Kappahl eller disse andre billig kjedene. 

Anonymkode: 56c3c...9d6

Skrevet

Fordi det er billig og tilgjengelig. Synes det er litt Harry, jeg... 🤪

Anonymkode: 26b35...511

Skrevet

Bomullen er så myk og slitesterk. Men strikkende på noe av undertøyet er litt stiv/tykk... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...