Gå til innhold

Hvordan håndtere å ha en «grower» og ikke en «shower»?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En 'grower' er jo noe av det mest fascinerende naturen har skapt. Hvis man får den æren å se den 'growe', da. 

Og ellers så bryr jeg meg svært lite om hvordan den ser ut i slapp tilstand. Det er riktignok koselig å kjæle med en myk penis, men det varer jo sjeldent veldig lenge.

No worries!

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Hihi, nå lærte jeg to nye ord, grower og shower :)

Min mann har en grower, den er knøtt liten når den er slapp og stor nok når den er stiv. 

Ikke lag et problem ut av noe som virkelig ikke er et problem. Ingen andre bryr seg om hvor stor penisen din er, slapp helt av :) 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
7 timer siden, isw skrev:

Jeg har litt samme problem. Spesielt etter trening. Løsningen min er å gi fullstendig faen, det er min penis og jeg bryr meg egentlig ikke.

Tror jeg etter en treningsøkt i kulda sikkert har 7 cm penis, men den kan bli 18-19 på en god dag. Det får være greit

7 cm er jo griselangt etter en økt i kulda :) mannen min sin forsvinner nesten, ikke for at han løper så ofte, er nesten så han må inn og hente den ut igjen 🤣  

Skrevet

Samboeren min har det sånn og jeg syns den er sexy uansett jeg. 

Anonymkode: 45326...f73

Skrevet

Hallo, grower er jo det kuleste som finnes! 

Det er rett og slett fascinerende å se hvordan den endrer utseende. 

Mannen min har en grower, og jeg digger den 😁

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten min sin er alt mulig...fra superkort til å være ganske lang når den henger og selfølgelig helt annerledes når den er erigert...jeg tenker ikke veldig mye på om den er slik eller sånn.

Anonymkode: e6bd6...65f

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg skal dusje på skolen eller trening f.eks. og unngår egentlig det derfor...

Anonymkode: ee208...ff2

Hvorfor bryr du deg om hva andre menn synes om penisen din?

Grower er helt klart vanligst, og en klar favoritt for min del. Showers blir gjerne ikke like harde når de er erigert, og føles litt som en konstant halvstiv en, mens en grower blir mye hardere, sånn i snitt. En pikk som vokser mye oppleves også som en større belønning, og er derfor artigere og mer motiverende å suge og runke. 

Anonymkode: 791da...1a5

• Liker 2
Skrevet

Growers er best! Min mann har et knøtt når den ikke er erigert, og han tar det som en mann og har selvironi - han tuller selv med det når man feks kommer inn fra kulden og andre ting. Men sexen er fantastisk og erigert er den helt perfekt!

Anonymkode: c949c...d4b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Dævendøtte skrev:

7 cm er jo griselangt etter en økt i kulda :) mannen min sin forsvinner nesten, ikke for at han løper så ofte, er nesten så han må inn og hente den ut igjen 🤣  

Tenkte jeg også på. Etter en slik økt forsvinner min nesten helt. Og i isbad forsvinner den inn. 😂

Skrevet
6 minutter siden, Sphere skrev:

Tenkte jeg også på. Etter en slik økt forsvinner min nesten helt. Og i isbad forsvinner den inn. 😂

Er da vel ingen som vi bade i isvann frivillig!!!😫
Ikke rart den gjemmer seg inne, Sphere🤣 

Beklager elendig humor, jeg skylder på mangel av tid med mannebeinet mitt, som har en helt herlig grower💖
(Og så vil jeg takke deg for mange gode innlegg her, Sphere👄)

• Liker 1
Skrevet

«Grower» er mer morsom å «leke» med og diggere i munnen :nigo:

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du homofil siden du bryr deg om hva andre menn synes om penisen din?

Anonymkode: 187e9...66f

Er det sånn at alle gutta i dusjen som står og glaner og til tider slenger en hånlig og nedlatende kommentar, og som altså bryr seg om andre gutters pikk er homofile, tror jeg sannelig verden har et problem!

Anonymkode: f90be...4be

Skrevet

Det finnes de som har grower, men allikevel ikke blir mindre enn 16 cm. Håper det er greit. 

Anonymkode: f3b45...5dd

• Liker 1
Skrevet

Dette må være et problem som kun er for gutter pga andre gutter. For jeg vet ingen jenter som prater om en penis i slapp tilstand, det er da ikke av betydning for oss?

Anonymkode: 3df00...d09

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette må være et problem som kun er for gutter pga andre gutter. For jeg vet ingen jenter som prater om en penis i slapp tilstand, det er da ikke av betydning for oss?

helt klart. gutter ser andre gutter og sammenligner seg i tidlig alder der ulikheter kan føre til usikkerhet. spesielt gjelder dette når man er ung, usikker, uten referansegrunnlag eller et stabilt grunnlag rundt forståelse av seg selv. Det gjelder vel i like stor grad jenter og kropper der hele bevegelsen rundt normalitet og selvoppfattelse blir påvirket ut fra antatte forventninger.  

• Liker 1
Annonse
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Super enkel forskning viser at de fleste er growere. Hvem bryr seg.

Skrevet
1 time siden, Huldra-78 skrev:

Er da vel ingen som vi bade i isvann frivillig!!!😫
Ikke rart den gjemmer seg inne, Sphere🤣 

Beklager elendig humor, jeg skylder på mangel av tid med mannebeinet mitt, som har en helt herlig grower💖
(Og så vil jeg takke deg for mange gode innlegg her, Sphere👄)

Holdt med den ene gangen. Tok lang tid før den dukket opp igjen. 😂

Ingenting å beklage. Jeg liker jo slik humor. 😂 Og takk. Koselig av deg. :rodmer: Du har mange gode innlegg selv. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker grower, det er som julaften vet ikke hva man får, Åpner pakken og håper den er stor og hard 😍👌🏼Og som en over her skriver, leke med den og se hvordan den vokser! 

Anonymkode: 1bbf3...a35

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Dævendøtte skrev:

Mulig jeg har skrytt på meg. Var som bredden på en iphone, og jeg leser nå at det er 6,71 cm 🤣

Skrevet

Er vel rundt 70-80 % som er growers? Og det er jo også mange tilfeller av growers. Er nok en del mannfolk som jazzer den opp litt før de skal inn i dusjen også, bare for å "imponere" andre mannfolk.. Er jo ikke veldig vanskelig, ofte holder det å bare riste på den.

Jeg er selv grower, den kan være alt fra ganske liten 7-10 cm i slapp tilstand, men kan også være slapp men en del større enn det, og mer enn stor nok når den skal i aksjon 🙂

Aldri plaget meg, selvom jeg selvfølgelig ikke hadde følt for å vise den fram til alt og alle på sitt minste! 😂

Anonymkode: 78a38...7a9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...