Gå til innhold

Hvordan håndtere å ha en «grower» og ikke en «shower»?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er normal på ca 15cm men det ser virkelig ikke ut slik i slapp tilstand. Da ser den veldig liten ut. Har dere tips til hvordan jeg skal takle dette?

Anonymkode: ee208...ff2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selvsagt veldig flau/skammer meg over hvordan den er i slapp tilstand....

• Liker 2
Skrevet

Jeg har litt samme problem. Spesielt etter trening. Løsningen min er å gi fullstendig faen, det er min penis og jeg bryr meg egentlig ikke.

Tror jeg etter en treningsøkt i kulda sikkert har 7 cm penis, men den kan bli 18-19 på en god dag. Det får være greit

• Liker 13
Skrevet

I hvilke sammenhenger har du den på utstilling for andre i slapp tilstand egentlig?

Anonymkode: 187e9...66f

• Liker 19
Skrevet

Tenk på noe annet. Jeg som kvinne ser nesten aldri slappe peniser noensinne, og har aldri vurdert/tippet på størrelse i påkledd tilstand, og kunne ikke bry meg mindre. De jeg har hatt sex med, som er de eneste som betyr noe, har jeg jo sett erigert. 
Hvis jeg skulle slumpe til å se en naken penis utenom i settingen "skal ha sex med meg", kunne jeg da ikke brydd meg mindre om størrelsen enn størrelsen på vedkommendes storetå. Andres tisser er helt uinteressant. 

Anonymkode: f895c...afc

• Liker 22
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I hvilke sammenhenger har du den på utstilling for andre i slapp tilstand egentlig?

Hvis jeg skal dusje på skolen eller trening f.eks. og unngår egentlig det derfor...

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk på noe annet. Jeg som kvinne ser nesten aldri slappe peniser noensinne, og har aldri vurdert/tippet på størrelse i påkledd tilstand, og kunne ikke bry meg mindre. De jeg har hatt sex med, som er de eneste som betyr noe, har jeg jo sett erigert. 
Hvis jeg skulle slumpe til å se en naken penis utenom i settingen "skal ha sex med meg", kunne jeg da ikke brydd meg mindre om størrelsen enn størrelsen på vedkommendes storetå. Andres tisser er helt uinteressant. 

Forslag til hva jeg kan tenke på ellers?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg skal dusje på skolen eller trening f.eks. og unngår egentlig det derfor...

Er du homofil siden du bryr deg om hva andre menn synes om penisen din?

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er da ingen du skal ha sex med der, er det vel? 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forslag til hva jeg kan tenke på ellers?

Å dusje ferdig? 

• Liker 6
Gjest BangersBeans&Mash
Skrevet

Vi bryr oss ikke! En grower er kjempemoro! Faktisk så fører det til mer spontan sex med mannen her, bare fordi han er en grower, og det er moro å leke med den for å se hvordan den forandrer seg😅 Det har alltid vært likegyldig for meg hvordan en penis er i slapp tilstand. Egentlig likegyldig i erigert tilstand også, så lenge den ikke er mye over gjennomsnittet (for det er bare pain). Jeg tror dere menn tenker myyyye mer over dette selv, enn hva vi kvinner gjør. 

Skrevet (endret)

Mannen min er en «grower» har aldri tenkt at det skal være en negativ greie? 

Sexen er god, og den er mer enn stor nok når han er hard. Slapp heller av og tenk at andre har mer enn nok med sin egen kropp i dusjen. 

Og det er mye mer skadene for deg på datingfronten å lukte vondt på grunn av manglende hygiene enn at tissen din ikke ser ut som et monster i slapp tilstand.

Endret av «H»
  • Liker 4
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selvsagt veldig flau/skammer meg over hvordan den er i slapp tilstand....

Ikke noe selvsagt i det.

Min er nok ikke noe større i slapp tilstand, men det bekymrer meg lite. 

Kan ikke huske en eneste gang at det har gjort noen forskjell

• Liker 2
Skrevet

Ingen her kan hjelpe deg med dette, dette sitter i hode ditt.

Du må ta en runde med deg selv, og finne ut hvorfor du bryr deg om hva andre folk syns om den slappe penisen din. 
Også må du jobbe med å fikse det. 

Anonymkode: 78443...978

• Liker 1
Skrevet

Ehm, hvem bryr seg?! Det er jo totalt normalt at penis er mindre når den er slapp. Du er ikke et unormalt menneske. Samboers penis er så klart mindre når den ikke er stiv, men det har ingen betydning! Liker penisen uansett jeg. Synes den er like flott slapp som stiv. 

• Liker 2
Skrevet

Er så utrolig fornøyd over at jeg har en grower - det er så sykt mer praktisk! 

Om jeg skulle hatt en halvstiv kuk hele tiden ville det bydd på utrolig mye utfordringer. 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er normal på ca 15cm men det ser virkelig ikke ut slik i slapp tilstand. Da ser den veldig liten ut. Har dere tips til hvordan jeg skal takle dette?

Grower er jo morsomt. Når jeg av nysgjerrighet har sett på filmer om menn, så er det disse med growere som får meg til å le. Artig at penis forandrer seg så mye. Det er nesten som et leketøy.  

Anonymkode: a6871...a76

• Liker 3
Skrevet

Det er da helt normalt å ha en grower. Det er ikke noe å gjøre med det. Kvinner flest bryr seg ikke om det. 

Ta en kikk rundt deg når du er i situasjoner hvor de er på ‘utstiling’. Det er alle mulige varianter. Spesielt om du drar på svømming og treffer flere enn de på din egen alder, der kommer virkelig mangfoldet fram. 

Anonymkode: c59b9...b03

• Liker 2
Skrevet

Om du ikke vet hvordan du skal håndtere det, så la en jente håndtere den. Vi pleier å synes det er verdt innsatsen.

Skrevet

De mennene jeg har vært borti privat har hatt grower. Tenker ikke noe serlig over det ved mindre den blir slapp mens man holder på. 

De mennene jeg har vært borti på jobb (sykehjem) har vært litt av hvert. Noen har så liten at det er umulig å rengjøre bak forhuden fordi hele stasen går innover, mens andre er lange og enkle å rengjøre. 

Personlig synes jeg det er fint med grower. Blir litt som å åpne en liten pakke på julaften å ha få noe stort i den lille pakka 🥰

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...