Gå til innhold

Har du troen på at en dame i 40 årene kan finne kjærligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det da at man må ta til takke med noen i den alderen. 

Din erfaring evt solskinnshistorier. 

Anonymkode: 9cd98...537

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med "ta til takke med noen"? 

Anonymkode: 3c4af...1e6

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med "ta til takke med noen"? 

Anonymkode: 3c4af...1e6

Vedkommende mener sikkert hva som helst. 

Jeg fant min på et forum. Var akkurat 40 år og ikke satt. Er man satt så kan man ha slike tanker. 

Anonymkode: cb1f0...5ad

Skrevet

Hvorfor sier du "ta til takke med noen"? Den som blir sammen med hun 40-åringen da, tar de "til takke med henne" like mye?

Anonymkode: d68a6...77a

• Liker 2
Skrevet

Har vært mange år alene så er gjerne negativ på dette. Beklager dette, men føles litt håpløst. Mente og at han og tar til takke med. Har datet en der jeg føler det sånn med (at han ikke er så på), men lurer på om det et noe mulig å finne en som bryr seg det ekstra. 

Skrevet

ALLE "tar til takke med noen". Ingen er 100% perfekte for noen annen, men man finner glede i hverandre og tåler noen feil her og der. Hva du kan få avhenger av hva du kan tilby.

Anonymkode: 0d10b...eab

• Liker 3
Skrevet

Har aldri hatt draget på menn. Så føler ikke det er stort å tilby. Så er gjerne best å holde på han som er med meg nå selvom det er halveis. 

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skal ikke vi på 40 + kunne finne kjærligheten? Selv om mitt siste forhold (første forhold etter skilsmisse) endte etter 1 1/2 år så ser jeg ingen som helst grunn til at jeg ikke skal kunne finne en ny stor varig kjærlighet. Er sammen med en flott mann nå, har vært sammen i 5 mnd og vi har det supert sammen. Jeg er virkelig forelsket, og det virker det absolutt at han er også. Jeg har det bedre enn jeg noen gang har hatt det med han jeg faktisk delte 18 år av livet mitt sammen med. Men selvfølgelig vet man ikke hva som skjer i framtida. Kanskje blir det oss livet ut, eller kanskje blir det slutt om noen månder eller om 2 år. Sånn er livet. Men jeg håper og tror at vi er en så gos match at vi begge vil velge hverandre for fremtiden. For det er det man gjør, man velger den andre på tross av feil og mangler. "Å ta til takke med noen" blir bare helt feil i mine ører, da har du et så negativt syn på vedkommende at denne absolutt bør få mulighet til å finne noen som kan elske seg. Så desperat kan man faktisk ikke være at man velger en partner som man ikke har respekt og følelser for. Da må man i tilfelle være helt ærlig med den andre om det og inngå en eller annen avtale om å leve sammen som venner for å slippe å være alene da. Men da er terskelen utrolig lav om en av dere møter en person som setter følelsene i sving....

Anonymkode: 1f074...26c

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal ikke vi på 40 + kunne finne kjærligheten? Selv om mitt siste forhold (første forhold etter skilsmisse) endte etter 1 1/2 år så ser jeg ingen som helst grunn til at jeg ikke skal kunne finne en ny stor varig kjærlighet. Er sammen med en flott mann nå, har vært sammen i 5 mnd og vi har det supert sammen. Jeg er virkelig forelsket, og det virker det absolutt at han er også. Jeg har det bedre enn jeg noen gang har hatt det med han jeg faktisk delte 18 år av livet mitt sammen med. Men selvfølgelig vet man ikke hva som skjer i framtida. Kanskje blir det oss livet ut, eller kanskje blir det slutt om noen månder eller om 2 år. Sånn er livet. Men jeg håper og tror at vi er en så gos match at vi begge vil velge hverandre for fremtiden. For det er det man gjør, man velger den andre på tross av feil og mangler. "Å ta til takke med noen" blir bare helt feil i mine ører, da har du et så negativt syn på vedkommende at denne absolutt bør få mulighet til å finne noen som kan elske seg. Så desperat kan man faktisk ikke være at man velger en partner som man ikke har respekt og følelser for. Da må man i tilfelle være helt ærlig med den andre om det og inngå en eller annen avtale om å leve sammen som venner for å slippe å være alene da. Men da er terskelen utrolig lav om en av dere møter en person som setter følelsene i sving....

Gamle. Utdatert. 

Anonymkode: 6d1b1...db6

Skrevet

Jeg tok til takke gjennom mange år, og tenker at nå i voksen alder bør ting ligge til rette for å finne en partner der det matcher på kommunikasjon, følelser, humør og sex. Ikke sikkert det blir lett, men da skal ingen kvinne måtte sitte med følelsen av at jeg tok til takke med henne.  I 40årene er det utrolig stor forskjell på kvinner. Noen er fremdeles nysgjerrige og unge til sinns, mens andre liksom ikke fantaserer om andre ting enn å bli bestemor, slik at de kan strikke babyklær. 

Påstår ikke at vi mannfolk er annerledes,  men det er så mye som skal matche. Tidligere i livet virket det som om vi var mer på en felles plattform. M51

Anonymkode: a0705...0db

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du misforstår meg. Jeg dater en jeg liker, men føler det er han som gjerne skulle hatt en annen. Så at han er med meg selvom han egentlig ville hatt en annen eller bedre. Ingen god følelse. Så det store er om jeg burde gitt meg med han. Håpet er å finne en jeg liker og som og liker meg nok til å føle meg spesiell tross alder. Men er disse mennene på jakt etter yngre damer? 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gamle. Utdatert. 

Så lenge man dater folk på sin egen aldre så er da virkelig ikke det noe tema. Men jeg skjønner at for tenåringer så virker det som om livet er over når man blir 40...😉 40-årene er supre, sexlivet er bedre enn noen sinne, mange ser flotte ut fortsatt. Det mangler heller ikke på tilbud fra unge menn (i 20-åra)for å si det sånn, men det er jo ikke noe å gå etter når man ønsker noe varig. Joda, det finnes en del idioter av menn som sikter seg inn på betydelig yngre damer, men de fleste oppegående mennene ser fint verdien i jevnaldrene damer også. 

• Liker 7
Skrevet

Det er naturligvis mulig, men som man kan lese her på KG, så finnes det jo ikke noen bra menn der ute blant oss single menn på 40+. Det er jo ikke måte på hvor forferdelige menn vi er, så om du skal høre på dine KG-søstre, så er det bare å kjøpe en dildo og drite i menn.

Men, den gode nyheten er, at om du vi stedet elger å drite i hva KG mener, så kan du faktisk bli overrasket, og møte ditt livs store kjærlighet. Cluet er den mentale innstillingen, som veldige mange her inne har feil, men den kan bestemme om du finner prinsen, eller mannetrollet. 🙂 

Anonymkode: 46ee0...d98

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du misforstår meg. Jeg dater en jeg liker, men føler det er han som gjerne skulle hatt en annen. Så at han er med meg selvom han egentlig ville hatt en annen eller bedre. Ingen god følelse. Så det store er om jeg burde gitt meg med han. Håpet er å finne en jeg liker og som og liker meg nok til å føle meg spesiell tross alder. Men er disse mennene på jakt etter yngre damer? 

De som er på jakt etter yngre damer er ikke rett mann for deg uansett, så hvorfor tenke på det? Jeg er helt enig, alle fortjener å føle seg elsket og prioritert. Hvis du føler at du ikke er det så ville jeg revurdert det forholdet ja. Men start med å ta en prat med han. Husk at folk viser kjærlighet på ulike måter, og dermed er det ikke alltid lett å se. Det er 5 hovedkategorier der, språk (å si hva man føler), gaver, tjenester, berøring og tid (gi tid, prioritere tid med den andre). Om du feks forventer at han skal komme med kjærlighetserklæringer og/eller gaver, og han viser kjærligheten sin med tjenester eller tid så kan det være fort gjort å tro at han ikke har nok følelser. Se etter hva han faktisk gjør. Prioriterer han å være sammen med deg? Hjelper han deg med praktiske ting? Tar han med en kopp kaffe til deg uten at du spør? Holder han deg i hånda, klemmer deg?

• Liker 1
Skrevet

Klart det er mulig. Jeg ser da stadig folk i omgangskretsen som finner nye partnere i 40 og 50-årene, og jeg går da ut fra at det er kjærlighet som driver dem. For min egen del...mer usikker på om det lar seg gjøre.

Skrevet

Jeg kunne fint ha tatt til takke med en i 40-årene, såfremt jeg selv var på den alderen og barna hennes (gjerne fra ulike menn) var flyttet ut hjemmefra.

Anonymkode: 9d606...6f8

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine av hovedinnlegget.

Ja, vi er nok utdaterte for menn under 30, men de vil vi jo ikke ha? Verden er full av flotte menn på vår alder +/- og SELVFØLGELIG skal ingen ta til takke, det er det tristeste jeg har hørt! Har du gitt helt opp livet? Tar du vare på deg selv fysisk og mentalt? Gjør du ting du synes er gøy noen gang? Ler du? Koser du deg? 

:scorpis:

• Liker 6
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gamle. Utdatert. 

Du får vel ta inn årene selv med en gang du bikker 40, for da er jo du og utdatert og moden for graven, sant? :sleep: 

Skrevet

Selvfølgelig kan damer i 40-årene finne kjæreste! Mange gjør det, i alle aldre! Men det er ikke bare å gå ut og plukke en du liker lenger, du må jobbe litt mer for det, bruke litt mer tid. Ikke ha for sterke krav og gi folk en sjanse. 

Anonymkode: b50a4...629

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig. Jeg liker damer i 40-årene. De er kvinnelige og jeg elsker det.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...