Gå til innhold

Test: Hvilken gamling er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Willoch her også..

Videoannonse
Annonse
Gjest SumoBryter
Skrevet

Ha, ha! Jeg er også Kåre Willoch. Og det gjorde meg skikkelig glad, for jeg syns han er en fornuftig mann !!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Du er... Boris Jeltsin!

Dine beste år syltet du ned i klart, tyntflytende brennevin. Mang en viktig avgjørelse ble fattet mens du tok en svingom med din sekretær, og mang en konflikt har gått deg hus forbi der du har sittet med flasken din og gulpet opp obskøniteter. Noen har såklart konfrontert deg i årenes løp, men de er blitt avfeid med fyllerør og en hastig oppsigelse. Kanskje du har noe å vinne på å legge :ler:

• 8 måneder senere...
Skrevet

kjell bækkelund

Skrevet

Du er... Wenche Foss!

Du vil alltid være sprudlende som en litt dyr flaske champagne, og kanskje nettopp på grunn av nevnte sjampis forstår du aldri at det har gått en del år siden den gang du var 20. Du drikker og flørter til stadighet, det er aldri en fest i de øvre sosiale lag uten deg. Du vil alltid se lyst på livet, det er tross alt bare allmuen som driver å har problemer og sykdom og slikt. På grunn av en anselig formue (som du har giftet deg til) vil alderdommen stort sett bestå av stadige turer til Marbella, Theatercafeen og dyr, dyr champagne. Når du går over på de evige jaktmarker blir det i full galla og et spørsmålstegn på leppene: Hvordan kunne dette skje deg???

Hjelpe meg.....og så den ene personen i Norge som min kjære absolutt ikke klarer.....

Skrevet
Du er... Kåre Willoch!

.. ja ja det kunne vært værre----

Tok den igjen jeg .. og fikk samme svar gitt .. ting endrer seg ikke :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Du er... Rolv Wesenlund!

Allerede som barn var du usedvanlig stygg å se på, men da var du i det minste en trivelig tjukkas. Som gammel, derimot, blir du bare en sint, sur og bitter tjukkas, og det er det ingen som liker. Helst skulle du ønske at utviklingen hadde stoppet en gang på 60-tallet, da Fleksnes og Olsenbanden kunne Hamle opp med jyplinger som Brad Pitt og Will Smith. Du blir mannen som ikke kan le, annet enn av sine egne gamle vitser. Å finne på nye hadde vært en styggedom. Mesteparten av tiden blir etter hvert brukt på å kritisere enhver som ikke tenker som deg selv, og de tidligere trivselsvalkene blir dype fettrynker. Tilslutt blir du så bitter og sint at du rett og slett eksploderer, og ironisk nok blir dette ditt stor komiske comeback.

:hoho:

Gjest gjest1
Skrevet

Du er... Boris Jeltsin!

Dine beste år syltet du ned i klart, tyntflytende brennevin. Mang en viktig avgjørelse ble fattet mens du tok en svingom med din sekretær, og mang en konflikt har gått deg hus forbi der du har sittet med flasken din og gulpet opp obskøniteter. Noen har såklart konfrontert deg i årenes løp, men de er blitt avfeid med fyllerør og en hastig oppsigelse. Kanskje du har noe å vinne på å legge flaska på hylla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...