Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe julegaver til to jenter som nettopp har fylt tyve. Det er to sporty jenter som ikke ønsker seg parfymer med "tung" duft, det må være friske, litt sitronaktige parfymer.

Hvilke kan du anbefale?

Anonymkode: dab5d...7c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Issey Miyake har jeg kjøpt til dem tidligere, men tenkte jeg skulle finne noen andre denne gangen 😊

Skrevet

du må jo uansett vite at parfymen passer sammen med din kroppslukt. At andre anbefaler er jo helt bortkastet.

Anonymkode: 47017...ac9

Skrevet

Jeg hadde Polo Sport Woman fra Ralph Lauren for lenge siden, synes den passer til beskrivelsen.   

Skrevet

Jeg ville ikke gitt parfyme i gave. Hva man liker av lukter er så individuelt. Jeg har gått på et bomkjøp selv nylig hvor jeg bestilte en parfyme (dyr!) på nettet som hadde alle de notene som jeg vanligvis liker. Men jeg likte den overhodet ikke. Framover blir det alltid luktprøver før kjøp. 

Anonymkode: 6cdb2...0f7

Skrevet

Takk for forslag.

Til den som kommenterer at man ikke skal kjøpe parfyme i gave: Jeg er enig. Men, i dette tilfellet kjenner jeg dem så godt at jeg vet hva de liker, og de har mulighet til å stikke innom for å bytte, det er ikke noe problem.

Jeg handlet i ettermiddag, og det ble Marc Jacobs Daisy Dream Forever og Daisy Sunshine. Begge er ganske lette parfymer, som jeg vet at de liker.

Skrevet

Biotherm- blå eller grønn

Anonymkode: 29590...824

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...