Gå til innhold

Hva synes du om Tony robbins ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hans like? Finner du noen inspirasjon eller tror du de bare prater vås og skal tjene penger ? 

Legger dette under helse da han driver med arbeid innenfor helse/ selvhjelp. 

Anonymkode: 26588...ef6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er han?

Anonymkode: 81bc0...4f3

• Liker 3
Skrevet

Aldri hørt om han

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet (endret)

Tony Robbins vant 12 millioner dollar på sin tour i Russland. Det virker som om ordene hans motiverer, men de er bare det, han er en god foredragsholder, men han har også mange tilfeller av svindel.

Han er en motivational coach, writer, and so on and so on...

Endret av Familytree
Skrevet

Han er selvhjelps-guru 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Det finnes bare en Guru :opplyser:  @Hoppetaujenta

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Hører enkelte ganger på motivasjonstaler fra YouTube når jeg skal trene eller motivere meg for å gå på trening. Men ville ikke betalt for å gå på et foredrag eller lignende. 

Anonymkode: 70565...74e

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, Luna Llena skrev:

Det finnes bare en Guru :opplyser:  @Hoppetaujenta

Tusen takk. Han er en selvhjelpsguru og det høres veldig ego ut.
Jeg hjelper dem som kommer i min vei først og fremst. :nigo: Nokså gratis. 

Skrevet

Jeg syns han sier mye fornuftig. Har ikke de sterkeste meningene om han, men liker virkelig ikke stemmen hans...  Den er bare irriterende. Sånn bortsett fra det, helt ok fyr.   Finnes nok verre folk der ute.  

• Liker 1
Skrevet

Synes det han driver med er vissvass.

Anonymkode: 47cac...3c0

Skrevet

Jeg tar til meg noe av det. 

Skeptikeren i meg synes han prater mye vås , og jeg klarer ikke la være å tenke på at han tjener sykt gode penger på å få andre til å tenke seg til å tjene mere penger (få økt livskvalitet etc). 

Det virker litt som er massesuggererende vekkelses-møte til tider. 

Skrevet

Sjekket kjapt nå og denne fyren er jo en tulling, men slikt selger sikkert bra i USA...

• 2 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.11.2019 den 17.37):

Hører enkelte ganger på motivasjonstaler fra YouTube når jeg skal trene eller motivere meg for å gå på trening. Men ville ikke betalt for å gå på et foredrag eller lignende. 

Anonymkode: 70565...74e

Det tror jeg er riktig bruk av Tony Robbins. Å høre på motivasjonstaler når man trener kan ha en effekt. Har sett noen av foredragene hans og der "redder/kurererer" han folk med ekteskapsproblemer, selvmordstanker, fobieer og lignende.  Det er vanskelig å faktisk tro på. At noen med virkelige ekteksapsproblemer, selvmordstanker og forbier får løst disse ved at Tony snakker 5 minutter med dem.  Det blir for meg som å tro på magi. 

Anonymkode: a7bfd...bd1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.11.2019 den 19.55):

Jeg tar til meg noe av det. 

Skeptikeren i meg synes han prater mye vås , og jeg klarer ikke la være å tenke på at han tjener sykt gode penger på å få andre til å tenke seg til å tjene mere penger (få økt livskvalitet etc). 

Det virker litt som er massesuggererende vekkelses-møte til tider. 

Ja. Tror også man bør vite forretningsmodellen hans før man kjøper noen av produktene hans. Modellen hans er å hele tiden prøve å få deg til å kjøpe dyrere og dyrere produkter av han. Ikke bare blir dette ekstremt dyrt for deg om du biter på. Men når modellen er å hele tiden prøve å få deg til å kjøpe dyrere og dyrere produkter så er jo det også det samme som å si at han ikke ønsker at du noensinne skal bli fornøyd med livet ditt. For blir du fornøyd med livet ditt så har du jo ingen grunn til å kjøpe dyrere og dyrere selvhjelpstjenester av han.

Anonymkode: 72fba...a21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...