AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #21 Skrevet 22. november 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jaha? Anonymkode: 20f61...af1 Jepp, sånn er det bare! Anonymkode: 1264a...094
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #22 Skrevet 22. november 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp, sånn er det bare! Anonymkode: 1264a...094 Nei, det er det ikke. Anonymkode: f8164...4be
herzeleid Skrevet 22. november 2019 #23 Skrevet 22. november 2019 Stusset over det samme da vi/jeg lagde en "ung jente" profil på en side. Var påfallende mange "godt voksne gutter" som sendte meldinger. Jeg tenker du er ganske optimistisk om du er en mann rundt 50, "uten eget sted", men som gjerne vil treffe en ung jente på 19 når du er i Oslo. Lurer på om noen av disse noen gang faktisk treffer noen i det hele tatt. 1
Sparkling_Pink Skrevet 23. november 2019 #24 Skrevet 23. november 2019 Er det tydelig på TS profil at hun ønsker kontakt med yngre menn? Det behøver ikke å hjeple henne så mye å opplyse om dette, men da har hun en lettere jobb med å si nei, takk, henvise til profilen hennes og si at videre samtale ikke er aktuelt da de fremstår som hensynsløse ved å ikke lese profilen hennes - deretter blokkeres de. Noe annet er "hva er det med disse mennene"? Aner ikke. Men alle samfunn har de. Ute i virkeligheta lukter mange av disse mennene brunst og en kan unngå de på 10 meters hold. Halvparten lukter sånn "rett før de får parkinson brunst". Da er min gjettning de rett og slett er ubevist ute i æren å spre genene sine før de degenerer. For å lette frustrasjonen over nettet som grisenes arena hos oss, kan et teit motspørsmål være om det hadde vært mer behagelig om deres adferd var "lov" på bussen, i svømmehallen, over biblioteksskranken eller i parken. Jeg synes nett har noen praktiske løsninger som blokkeringsfunksjon og slik sett er å foretrekke til tross for at enhver mottager av uønskete hendvelser vil bli frustrert over dette. 2
Gjest Alterego666 Skrevet 23. november 2019 #25 Skrevet 23. november 2019 Som middelaldrende mann er jeg pinlig berørt over alle i min kategori som kontakter andre kontoer som spesifikt utelukker dem. Dette skaper unødvendig utrivelig tone på forumer hvor alle egentlig bare er ute etter god stemning.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #26 Skrevet 23. november 2019 På 22.11.2019 den 22.09, AnonymBruker skrev: Vel, det er disse mennene som kan gi deg bra sex, ikkje de egoistiske guttene i 20 årene, som kun er ute etter sin egen utløsning og som gir deg null igjen.. Hilsen kvinne 40 år.. Anonymkode: 1264a...094 Hilsen mann 50 + som synes norske unge damer er så kravstore. Anonymkode: 6cc0e...763 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå