Gå til innhold

Nettdating og gamle griser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd ut diverse datingsider og flere ganger daglig kommer det inn ekle meldinger fra gamle menn i 40-60 + års alderen.

Jeg er en jente på 22 år. Jeg blir fysisk kvalm og dårlig av at menn som kunne vært faren min, til og med bestefaren min kontakter meg med de ønskene de har. Har dem ikke noen sperrer og tror at de faktisk kommer til å få napp? Jeg er faktisk litt sjokert for jeg synes det er så upassende. I tillegg er mange av de gift og ønsker et forhold på si, som om det er noe som er ønskelig for en jente i tjueårene? 

Anonymkode: f8164...4be

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert de perverse sexvanene til ungdommen som gjør dem gale. De leser om unge jenter som puler rundt og har ff. De leser om alle datingsidene som gjør det enkelt å få raske knull. Slikt er attraktivt for gamle griser. Ikke så rart kanskje. Unge griser er bare yngre.

Anonymkode: 8dca7...11e

• Liker 6
Skrevet

Jeg begynner å bli en Gammelgris, men foretrekker Edelgris, saftig og smakfull, å de spiser ikke McDonald`s😂😂

• Liker 5
Skrevet

Det er disse yngre kvinnene som ikke har grenser og som ligger med alt av puls som "ødelegger" for deg...

Anonymkode: 6cc0e...763

• Liker 3
Skrevet

Dessverre så er det noen av de ja, er bare å blokkere

• Liker 1
Skrevet

De trur på det de har blitt fortalt av sine brødre, at voksne/gamle menn er attraktive og sexy for unge jenter. Dette gjelder noen svært få jenter, og noen svært få menn, men gamle griser trur at de endelig skal få boltre seg. Slett og blokker. 

Anonymkode: efacc...6c6

• Liker 3
Skrevet

Det er sånn at det er kvinner på din alder som syns at det er helt ok med såpass eldre menn som blir noen slags sugar dads. Og da prøver de mennene seg da, vel vitende om at noen vil. 

At sikkert flesteparten på din alder syns det er ekkelt tror jeg de ignorerer. 

• Liker 4
Skrevet

Kan du ikke bare bruke Tinder isteden? Eventuelt mase på disse sidene om at de må implementere aldersfilter.

Anonymkode: 8ce84...221

Skrevet (endret)

Min tanke er at dette er avstumpede individer som får et blotter-kick ut av en ordveksling med en ung kvinne og som har et mentalt saneringssystem for avvisninger og alt som kan minne om korrekser går upåvirket hen. Ikke legg noe innsats i å korrigere de med mindre det er en "rapporter misbruk"-tjeneste i selve tjenesten eller at du har grunn til å tro personen bare er klønete.

Internett gjør at gærninger skalerer. Der hvor man før ville blitt avgrenset pga asosiale tendenser, sitter de og har en kontaktflate som er rett og slett ufortjent.

Blokker de og still forbrukerkrav til datingtjenester/matchmaking og lignende at personer som har en tendens til å bli blokkert etter kort ordveksling blir flagget og rensket ut av systemet.

Men vær så snill og ta høyde for at de som driver dette som sport sannsynligvis også er overrepresenterte blant de første som initierer kontakt. De er (forhåpentlig) ikke representative.

Endret av MuffinStud
  • Liker 6
Skrevet
9 timer siden, Charlene87 skrev:

Dessverre så er det noen av de ja, er bare å blokkere

Ja, jeg blokkerer i vei. Men jeg er bare så sjokert over hvor mange gamle menn som sender melding og som tror at jeg faktisk har noe lyst på dem. Det er MANGE! 

Jeg skjønner ikke hva det er som får de til å tro at det er greit, det er bare ekkelt og upassende. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har hatt sex med en del damer rundt alderen din og jeg er 48. Nå har jeg hatt profil på diverse kinky nettsider hvor alderforskjeller er normalen, men jeg må si at min erfaring er at det er ganske mange damer som søker eldre menn av forskjellige grunner. Bevisst og ubevisst så er det ofte "daddy issues", men ikke alltid. Noen føler seg mye eldre. De er rett og slett lei umodne guttevalper. Noen er bevisste det med økonomi, utehodenhet i senga. Noen mener vi eldre er mer spennende fordi vi har mye erfaring og tilegnet oss mye kunnskap. Andre tenner på rynker.

Jeg tror 1 av 5 damer godt kan tenke seg å prøve ut sex med en  mann 15-20 år eldre. Altså en generasjon, men der stopper det. 1 av 100 ekteskap har en aldersforskjell på 20 år eller mer. Så det vil jeg påstå er et minimum. (dvs. det er  over 15.000 kvinner som er er i forhold med en 20 år eldre mann i norge.)

Jeg har aldri uoppfordret tatt kontakt med noen så unge, men kan tenke meg at det er menn som mangler litt sosiale antenner, eller bare ikke bryr seg hvor mange de støter i jakten på disse villige unge pikene. For de finnes. 

Mitt råd til deg, ikke ta det personlig, og ikke tro  at alle menn er slik. Det er kun noen få.

Endret av artigmedsex
Skrevet
1 minutt siden, artigmedsex skrev:

Jeg har hatt sex med en del damer rundt alderen din og jeg er 48. Nå har jeg hatt profil på diverse kinky nettsider hvor alderforskjeller er normalen, men jeg må si at min erfaring er at det er ganske mange damer som søker eldre menn av forskjellige grunner. Bevisst og bevisst så er det "daddy issues", men ikke alltid. Noen føler seg mye eldre. De er rett og slett lei umodne guttevalper. Noen er bevisste det med økonomi, utehodenhet i senga. Noen mener vi eldre er mer spennende fordi vi har mye erfaring og tilegnet oss mye kunnskap. Andre tenner på rynker.

Jeg tror 1 av 5 damer godt kan tenke seg en mann 15-20 år eldre. Altså en generasjon, men der stopper det. 

Jeg har aldri uoppfordret tatt kontakt med noen så unge, men kan tenke meg at det er menn som mangler litt sosiale antenner, eller bare ikke bryr seg hvor mange de støtter på jakt mot disse villige unge pikene. For de finnes. 

Mitt råd til deg, ikke ta det personlig, og ikke tro  at alle menn er slik. Det er kun noen få.

Problemet er at de fleste ikke gir seg. 

Da kommer det: du vet ikke om du liker det før du har prøvd, mange har den fantasien, jeg er sikker på at du ikke kommer til å angre, jeg har masse erfaring enn en på din alder ikke kan gi deg... osv. Selvfølgelig dukker tilbudet om ting og penger opp også. 

Det er et så stort trykk fra gamle menn som ikke tar nei for svar, og som tror at man kommer til å endre mening ved at man maser. Blir bare så oppgitt. Uavhengig av alder så er tigging og masing generelt ikke veien å gå, noe jeg har opplevd de eldre mennene er verre på. 

Skrevet

Hva signaliserer du om deg selv ved å være på slike sider, da? Har du reflektert rundt det? 

Anonymkode: c012b...1fe

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Problemet er at de fleste ikke gir seg. 

Da kommer det: du vet ikke om du liker det før du har prøvd, mange har den fantasien, jeg er sikker på at du ikke kommer til å angre, jeg har masse erfaring enn en på din alder ikke kan gi deg... osv. Selvfølgelig dukker tilbudet om ting og penger opp også. 

Det er et så stort trykk fra gamle menn som ikke tar nei for svar, og som tror at man kommer til å endre mening ved at man maser. Blir bare så oppgitt. Uavhengig av alder så er tigging og masing generelt ikke veien å gå, noe jeg har opplevd de eldre mennene er verre på. 

Føler med deg. Problemet er at alle menn har en evolusjonær disposisjon mot de mest fertile. Uansett hvilken alder de har selv. Gutter fra 12 år til 99 synes jenter 20-25 ser flottest ut. Derav trykket. Enkelte menn tror de kan dominere ukjente kvinner og hos noen får de også innpass. Det er den triste sannheten. De er likevel i mindretall, men de er aktive, og de prøver seg på mange og gir seg ikke lett. Det er et kjent fenomen.

Endret av artigmedsex
  • Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva signaliserer du om deg selv ved å være på slike sider, da? Har du reflektert rundt det? 

Mest sannsynlig at hun er en 22åring på leting etter noen på samme alder? I hverftall ut i fra hvordan hun skriver her?

Din retorikk er jo den samme som at kvinner i miniskjørt fortjener å bli voldtatt fordi de "signaliserer" det. Slutt å kødd din kødd!

Anonymkode: 8feef...76c

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det spiller ingen rolle hva man signaliserer. En mann bør ta det første hintet på avslag og respektere det.

Endret av artigmedsex
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har prøvd ut diverse datingsider og flere ganger daglig kommer det inn ekle meldinger fra gamle menn i 40-60 + års alderen.

Jeg er en jente på 22 år. Jeg blir fysisk kvalm og dårlig av at menn som kunne vært faren min, til og med bestefaren min kontakter meg med de ønskene de har. Har dem ikke noen sperrer og tror at de faktisk kommer til å få napp? Jeg er faktisk litt sjokert for jeg synes det er så upassende. I tillegg er mange av de gift og ønsker et forhold på si, som om det er noe som er ønskelig for en jente i tjueårene? 

Vel, det er disse mennene som kan gi deg bra sex, ikkje de egoistiske guttene i 20 årene, som kun er ute etter sin egen utløsning og som gir deg null igjen..

Hilsen kvinne 40 år..

Anonymkode: 1264a...094

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Mest sannsynlig at hun er en 22åring på leting etter noen på samme alder? I hverftall ut i fra hvordan hun skriver her?

Din retorikk er jo den samme som at kvinner i miniskjørt fortjener å bli voldtatt fordi de "signaliserer" det. Slutt å kødd din kødd!

Anonymkode: 8feef...76c

12 minutter siden, artigmedsex said:

Det spiller ingen rolle hva man signaliserer. En mann bør ta det første hintet på avslag og respektere det.

Å herre... ta en chill pill, bestemor. Hun er frivillig på dating/hooke side, og griner over at menn kontakter henne med forespørsler.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herre... ta en chill pill, bestemor. Hun er frivillig på dating/hooke side, og griner over at menn kontakter henne med forespørsler.

Det er vel mer en undring over at titalls av gamle menn maser på meldinger om sex og treff. Det er ikke snakk om en liten melding i ny og ne, men mange ganger daglig.

Jeg synes det er er rart, ekkelt og undres over hvordan disse gamle grisene finner det akseptabelt. 

Har ikke grini på grunn av det enda. Føler meg litt kvalm bare. 

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, det er disse mennene som kan gi deg bra sex, ikkje de egoistiske guttene i 20 årene, som kun er ute etter sin egen utløsning og som gir deg null igjen..

Hilsen kvinne 40 år..

Anonymkode: 1264a...094

Jaha?

Anonymkode: 20f61...af1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...