AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #1 Skrevet 21. november 2019 Jeg hatt tidligere jobber, men fast, aldri jobbet veda en vikarbyrå eller noe lignende før. Her om dagen kom jeg over en stilling som var relevant i forhold til det jeg studerer på mange områder veda Acadimic work, jeg søkte på det og bli oppringt dagen etter, vi hadde en samtale, de fortalte litt om stillingen og bedt om å komme på intervju . Det jeg er usikker på er i forhold til det med kontrakter gjennom dem, de sa at det blir en kontrakt veda de i 6 måneder med sikkerhet på forlengelse. Noen som kan fortelle meg hvordan sånne kontrakter funker? Evt er det trygt å jobbe gjennom sånne byråer, gjerne erfaring med Acadimic Work. Anonymkode: 8c28c...06f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #3 Skrevet 22. november 2019 Firmaet heter Academic Work. Jeg ville aldri sagt opp en fast stilling for en seksmånederskontrakt. Hvis du er attraktiv for Academic Work, kan du like gjerne søke vanlige stillinger. Anonymkode: e2e8b...6ca 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #4 Skrevet 22. november 2019 Hvorfor skriver du "veda" hele tre ganger? Det er jo ikke noe ord. I tillegg skriver du firmanavnet feil. Det heter også ET vikarbyrå, ikke EN. Skal du ha sjanse på jobb, så bør du lære deg å se over det du skriver før du gir det fra deg. Korrekturlesing er aldri dumt. Anonymkode: 7ca7c...6ab 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #5 Skrevet 22. november 2019 Jeg ser den. Er ikke så mye hjelp å få her. Anonymkode: 8c28c...06f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #6 Skrevet 22. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Firmaet heter Academic Work. Jeg ville aldri sagt opp en fast stilling for en seksmånederskontrakt. Hvis du er attraktiv for Academic Work, kan du like gjerne søke vanlige stillinger. Anonymkode: e2e8b...6ca Er student. Anonymkode: 8c28c...06f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #7 Skrevet 22. november 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser den. Er ikke så mye hjelp å få her. Anonymkode: 8c28c...06f Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men vil bare si at det er mange suringer her. Prøv diskusjon.no Anonymkode: d6d68...1e9
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #8 Skrevet 22. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er student. Anonymkode: 8c28c...06f Da har du ikke noe å tape på å prøve Academic Work. Men jeg støtter faktisk personen over her, hen er ikke "sur". Du MÅ skrive ordentlig i den type stillinger Academic Work formidler. Det trenger ikke være feilfritt, men mye bedre enn det du skriver over, som er vanskelig å forstå. Anonymkode: e2e8b...6ca 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #9 Skrevet 22. november 2019 Mine erfaringer med Academic Work er utelukkende positive. De er en av de svært få seriøse selskapene i rekrutteringsbransjen. I motsetning er det slik lønnen de tilbyr er noe lavere enn gjennomsnittet, men dette kan vi leve med. Jeg fikk tilbud om å jobbe gjennom 6 måneders kontrakt, etter 6 mnd fikk jeg fast jobb hos oppdragsgiver. Jeg ville ha gått for Academic Work. Husk å be om litt mer lønn etter 6 måneder kontrakt slik at du går litt opp i lønn. Det gjorde jeg! Jeg angrer ikke på at jeg takket ja til Academic Work. Utelukkende positivt! Anbefales! Anonymkode: 0aed9...5d3 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #10 Skrevet 22. november 2019 Jeg har søkt en del jobber hos dem, men aldri fått noe respons bortsett fra avslag. Anonymkode: b526b...820
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #11 Skrevet 22. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Da har du ikke noe å tape på å prøve Academic Work. Men jeg støtter faktisk personen over her, hen er ikke "sur". Du MÅ skrive ordentlig i den type stillinger Academic Work formidler. Det trenger ikke være feilfritt, men mye bedre enn det du skriver over, som er vanskelig å forstå. Anonymkode: e2e8b...6ca Joda, men det er så typisk kg å kritisere ts for alt mulig istedenfor å bare svare på det hun spør om Anonymkode: d6d68...1e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå