Carolina Skrevet 5. september 2002 #1 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg har fått meg ny type og han tenner veldig på analsex.. Jeg har veldig lyst å glede han, men er veldig usikker på dette.. Er det noen som har gode tips og råd for at dette med tid og stunder skal bli vellykket? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 5. september 2002 #2 Del Skrevet 5. september 2002 Hvis du absolutt vil prøve, er dette en fremgangsmåte mange sikkert bruker: Oppvarming, oppvarming, oppvarming... Prøv deg med en finger bak først, så to, så tre... Osv. Bruk bøttevis med glidemiddel, og gå på do før du setter i gang. Når du klarer å få inn fire-fem fingre uten problemer/smerter så kan dere prøve med penisen til typen. Dette kan ta et par uker med intens trening hver dag. Man må forstå biologien i rektum (analåpningen ) for å gjøre dette vellykket. Bak der har du en ringmuskel, som åpner og lukker seg som en ballongtut når du er på do og gjør bammelibam. Denne må du strekke og tøye tilstrekkelig først sånn at den ikke skal revne eller sprekke første gang dere kjører igang med full pakke. Jeg må innrømme at kjæresten min digger analsex, og etter å ha såvidt prøvd en gang (med ukesvis med forberedelser og masse glidemiddel og total avslapning) så kan jeg med 100% sikkerhet si at så lenge han er sammen med meg, så får han klare seg uten analsex. For min erfaring er at det var noe så inni helvetes vondt, selv når han bare hadde tuppen inni!... :o Kan jo ha noe med at han er langt over 15 cm i omkrets i stiv tilstand :oops: men at det skulle være SÅ vondt hadde jeg ikke ventet. Må også legge til at bare etter det lille forsøket der hadde jeg problemer med ringmuskelen i et par dager etterpå. Den var liksom litt slappere.... :evil: Nå er det heldigvis normalt, men aldri mer analsex. Du kommer sikkert til å få svar fra personer som elsker det, så jeg nøyer meg med å konkludere på følgende vis: Hvis DU vil, gjør det. Hvis bare HAN vil, ikke gjør det. Jeg ødelegger iallefall ikke en viktig kroppsfunksjon for at kjæresten skal få seg noe EXTRA trangt noe... Nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2002 #3 Del Skrevet 5. september 2002 Kan jo ha noe med at han er langt over 15 cm i omkrets i stiv tilstand !!! *ler så jeg detter av stolen* Greit nok å skryte, men 15 cm i omkrets.. JADA vinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms.sofie Skrevet 5. september 2002 #4 Del Skrevet 5. september 2002 ja, nå må jeg le av deg vinga!!! (ik alvorlig ment) håper og tror at det var en skrivefeil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Skrevet 5. september 2002 #5 Del Skrevet 5. september 2002 Man må jo bli veldig møkkete av denslags (ihvertfall gutten)! Tror jeg holder meg til det normale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Skrevet 5. september 2002 #6 Del Skrevet 5. september 2002 kanskje fordi jeg har 37 i omkrets!!! (cm) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms.sofie Skrevet 5. september 2002 #7 Del Skrevet 5. september 2002 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2002 #8 Del Skrevet 5. september 2002 Hmmm kan særiøst ikke skjønne hvorfor dere ikke tror på at typen til Vinga har 15cm i omkrets :o Målte med målebånd på typen min for moro skyld for en stund tilbake. og han hadde 13-14 i omkrets.. :-? Så da kan det vel ikke være helt umulig at han har 15cm? Greit nok det er jo sikkert litt større en gjennomsnittet men..synes det blir for dumt å ikke tro på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms.sofie Skrevet 5. september 2002 #9 Del Skrevet 5. september 2002 du gjesten, nå skal du få se. her har jeg måleband og skal vise deg hvor mye 15 cm er ************************************************************* jeg tviler på det..... selv om du lager en ring av det, ehh kanskje d ille blir så rart da......... okey, æg missforsto. det er ingenting på en størrelse. bøyer meg, og tok feil.... :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2002 #10 Del Skrevet 5. september 2002 Selv den beste kan ta feil vettu :blunke: De ******** du lagde var forresten 19cm ikke 15..Måtte bare presisere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms.sofie Skrevet 5. september 2002 #11 Del Skrevet 5. september 2002 da må du ha større skjerm enn mæg, før mitt måleband viser 15 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2002 #12 Del Skrevet 5. september 2002 Trur det er noen her som har blandet: Omkrets, Diameter og Radius Omkrets = Diameter x Pi eller Radius x 2 x Pi Diameter er målet over hele sirkelen, mens diamert er målt fra sentrum av sirkelen til ytter kanten. En Omkrets på 15 cm vil gi en diameter på ca 4.78 cm, og en radius på ca 2,39 cm. Og det er ca diameteren på en dorullkjerne :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2002 #13 Del Skrevet 5. september 2002 Så Vinga har rett når ho skriver Omkrets, kan ikke se at ho har skrevet diameter eller radius. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2002 #14 Del Skrevet 5. september 2002 Vinga, nå tror jeg du overdriver! Han har vel neppe 15 cm i omkrets? Hehe. Hvor lang har han da? Eller blir det litt for personlig. Bare lurer jeg, hører ut som om han iallfall har utstyret i orden, hehe. Kleopatra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2002 #15 Del Skrevet 5. september 2002 Kleopatra 15 cm i omkrets er ikke så stort, ometrent samme omkrets som en dorullkjerne. Jeg har en penis på 13,5 cm og omkrets på 14, så den trenger ikke å hver så lang for at omkretsen skal bli større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 6. september 2002 #16 Del Skrevet 6. september 2002 Terje har min dypeste medfølelse! Må jo være utrolig ubehagelig å gå rundt med et kneippbrød i buksene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnupp Skrevet 6. september 2002 #17 Del Skrevet 6. september 2002 Fælt så opptatt alle var av utstyret i det Vinga'ske hjem da? :D Så vidt jeg ser har ikke den opprinnelige gjesten fått no særlig svar? Jeg har ikke så mye erfaring jeg da, ex'en min tente voldsomt på det, jeg synes det var veldig spennende og vi hadde bestemt oss for med stunder å prøve.... Vi hadde ikke no særlig oppvarming faktisk, kjørte på med kondom, glidemiddel og....ja. Selvfølgelig kjenner man det når han trenger inn, men det var helt greit, jeg synes ikke det var VONDT, men det ga ikke sånn kjempe LYST-følelse heller. Da vi pratet om det etterpå, lo vi litt og lissom 'jaja, nå har vi gjort det og' men vi var også enig om at det kanskje var mer ideen/fantasien som var tennende og det ble litt anti-klimaks... jeg synes fremdeles det kan være deilig med en finger bak der, men igjen...mer det at han gjør no 'forbudt' enn at jeg har et kjempe-erogent punkt bak der! Til deg med spørsmålet, har du lyst selv (IKKE bare hans fantasi med andre ord) og stoler 200% på ham - prøv da vel. du merker fort om du liker det eller ikke, om det er vondt eller noe du vil fortsette med.... Lykke til, samme hva du bestemmer deg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss tiger Skrevet 6. september 2002 #18 Del Skrevet 6. september 2002 Skal ikke kommentere om 15 cm i omkrets er mye eller ikke.. Skal heller prøve og svare på spørsmålet jeg om analsex.. Vil først bare si, som sagt før, gjør det hvis du vil. Jeg har da en annen erfaring enn Vinga. Synes analsex er godt jeg da. ikke varmet vi opp i ukesvis heller. Litt oppvarming må selvfølgelig til. Fingring i 10 minutter holdt for min del, og glidemiddel må brukes. Og kondom. Uvant følelse i begynnelsen, men slapp av og nyt og det er godt. (men nå har jeg riktignok ikke målt omkretsen til min kjæres penis, så kan ikke si noe om det) Ikke den type sex vi har mest, men det hender når vi begge er i humør til det. Men det viktigste for at det skal bli godt, er at du er avslappet. Så det må være med noen du kjenner godt, og anbefales ikke ved one night stands Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 6. september 2002 #19 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg tar HELT avstand fra analsex, og det gjør heldigvis typen min også. Vi kødder kanskje litt rundt temaet, kanskje "tenk hvis jeg tar feil høl, skal jeg fortsette og kjøre på?", men vi kommer ALDRI til å gjøre noe ut av det.. Jeg synes det er en ekkel tanke. Det hullet bak har èn funksjon, det er der dritten kommer ut. Man skal ikke blande dritt og slike kule ting som peniser. Men det er min mening da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 6. september 2002 #20 Del Skrevet 6. september 2002 15 cm i omkrets, ikke diameter IKKE skrivefeil. Og han er MIN MIN MIN MIN Stakkars Carolina, så mange seriøse svar hun fikk etter innlegget mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå