Gå til innhold

Hva bruker dere airfryer til?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig kjøpt en airfryer på to liter, men har ikke tatt den i bruk enda.

Hva pleier dere lage i den? Ser jo man kan bruke den til pommes frittes og kyllingnuggets og biff(?) og greier og greier, men litt i tvil på hvordan alt blir med dette.

Og noe annet, er dere fornøyd?

Anonymkode: d1635...106

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte min til nuggets og pommes frites, en gang rundstykker også 😊 

Anonymkode: c0383...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den mest ril pommes frites, kylling nuggets, pølser, og steke vårruller i. Den kan brukes til meg, jeg har bare ikke brukt den til mer. 

Er godt fornøyd med det, men ble en vanesak å bli vant til pommes frites som ble stekt i airfryer i steder for frityegryte. Skulle hatt en type som roterer så jeg slipper dra ut skuffen for å riste slik at alt skal bli jevnt stekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetbåter blir kjempegodt! Og alt av friterte greier - fisk, kylling, nuggets. Men mest poteter da👍

Anonymkode: 51eef...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker dere airfryer til?

Er kjempe fornøyd. 

Jeg opplever at biff, koteletter, kyllingfilet/lår/vinger/nuggets, bacon blir bedre i airfryer enn i stekepanna så jeg bruker den til det.

Samt krydrede potetbåter, nomnomnom. Hender også det går litt i pølser, vårruller, wok og grønnsaker som brokkoli, blomkål, gulrøtter.

Kan igrunn brukes til det meste og jeg anser det som et av mine desidert beste kjøp. Går kjapt fort og enkelt å lage en god middag uten at jeg trenger anstrenge meg.

kuvakekuva_airfryer.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det med rengjøring, er den enkel å holde ren?

Anonymkode: d93ec...560

Risten vasker jeg for hånd etter bruk, tar 1 min. Selve beholderen hvor fettet samler seg i bunnen heller jeg ut i søppelbøtta etter 3 dager med bruk,  fjerner de siste fettrestene med toalettpapir så vasker jeg den i oppvaskmaskinen.  

Anonymkode: fc0ca...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...