Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg var på intervju en gang, en hyggelig dame viste meg hvor jeg skulle vente men det viste seg å være feil sted såetter lit rot fant de meg og intervjuet startet, de lurte på hvem det var som hadde vist meg hvor jeg skulle vente og jeg sa som sant var at det var en dame jeg traff i gangen, hun var vel rundt 35-40 og godt sminka, han ene spurte om jeg mente for mye sminke eller pent sminka? dusten meg svarte at u kunne godt ha spart litt på sminka. Det er kona mi det sa han, og hun er 32, Han tokk det med et smil heldigvis, var der i 6-7 år og har masse kontakt med de begge den dag i dag, fine folk men hun bruker fremdeles for mye sminke 🙂

Første intervjuet jeg skulle på var som sommerjobb på et lager, kom inn på kontoret og tokk sjefen i hånden hvorpå han straks sendte meg ut igjen å ba meg prøve en gang til, får slappere håndtrykk hadde han aldri kjent! Ingen hadde lert meg på 13-14 år å håndhilse. 😉

Endret av ferdig
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har allerede en hysterisk tråd for dette temaet :)

Skriv gjerne historiene dine der :) 

Anonymkode: 4a9c3...e6c

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har allerede en hysterisk tråd for dette temaet :)

Skriv gjerne historiene dine der :) 

Anonymkode: 4a9c3...e6c

Og siden det for 2 mnd siden var siste livstegn fra en lik tråd så kan ingen starte ny? Du er klar over at slike forumer som dette lever av nye tråder? Om man ikke skal kunne starte nye tråder på KG fordi det har hvert like eller lignende tråder før så hadde det ikke hvert mye liv her inne for 95% av det som skrives her inne har hvert skrevet før 🙂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...