Gjest gjesta Skrevet 13. juni 2005 #41 Skrevet 13. juni 2005 Du er en solstråle Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #43 Skrevet 29. juni 2005 Du er en solstråle Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg.
Miss Angelina Skrevet 1. juli 2005 #45 Skrevet 1. juli 2005 Du er en sommerbris Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket.
Gjest Emera Skrevet 3. august 2005 #47 Skrevet 3. august 2005 Du er en solstråle Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg. Nja, vet nå ikke det...
LilleMy Skrevet 3. august 2005 #49 Skrevet 3. august 2005 Jeg, ett gråvær??? HVA ER NÅ DETTE FOR NOE SLUDDER
pusesen Skrevet 4. august 2005 #50 Skrevet 4. august 2005 hehe nei det hadde jeg "aldri" trodd om deg lillemy! jeg selv bel en regntung høstdag...blir det mer trist enn det da? har dere solstråler og sommerbriser svart heeeelt ærlig?? hmmmm jeg undres...
LilleMy Skrevet 4. august 2005 #51 Skrevet 4. august 2005 Helt enig lillemy, det minner da IKKE om en som deg! jeg selv bel en regntung høstdag...blir det mer trist enn det da? har dere solstråler og sommerbriser svart heeeelt ærlig?? hmmmm jeg undres... ← Enig, her er det sikkert mange sommerbriser med urent mel i posen!!!
Midnattsol Skrevet 5. august 2005 #52 Skrevet 5. august 2005 Hadde satsa på solstråle da, men det ble sommerbris. Greit det og.
miss_marita Skrevet 5. august 2005 #53 Skrevet 5. august 2005 Du er en solstråle Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg. hehe, er vel ikke alltid blid... ikke når ting går meg på nervene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå