Gå til innhold

Test: Hva slags vær er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommerbris... Men føler testen ikke tar nok hensyn til mitt noget varierende humør. Veldig blid eller sprettsint.

Å være sur er jeg motstander av.

Skrevet

Du er et gråvær

Hvis du var en værtype, ville du nok vært en regntung høstdag. Du trives nok godt på Vestlandet! Selv om det er ok ikke å sprudle hele tiden, har du kanskje behov for litt mer glede og atspredelse i livet ditt? Husk å ta vare på solskinnsøyeblikkene!"

Jaja.. :roll:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg er visst en solstråle... Og faktisk tror jeg det kan stemme ganske bra. Stort sett i godt humør, jeg.

Skrevet

Hvis du var en værtype, ville du nok vært en regntung høstdag. Du trives nok godt på Vestlandet! Selv om det er ok ikke å sprudle hele tiden, har du kanskje behov for litt mer glede og atspredelse i livet ditt? Husk å ta vare på solskinnsøyeblikkene

:ler:

Gjest seroxata
Skrevet

u er en solstråle

Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg.

Skrevet

Feil det gitt. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Du er et gråvær

Hvis du var en værtype, ville du nok vært en regntung høstdag. Du trives nok godt på Vestlandet! Selv om det er ok ikke å sprudle hele tiden, har du kanskje behov for litt mer glede og atspredelse i livet ditt? Husk å ta vare på solskinnsøyeblikkene!

Det var det jeg visste! Tussi har alltid en liten regsky over hodet! :cry:

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg er visst en solstråle da :-? :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du er en solstråle

Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg.

Jada, åkei.

Skrevet

Du er et gråvær

Hvis du var en værtype, ville du nok vært en regntung høstdag. Du trives nok godt på Vestlandet! Selv om det er ok ikke å sprudle hele tiden, har du kanskje behov for litt mer glede og atspredelse i livet ditt? Husk å ta vare på solskinnsøyeblikkene!

Gråvær, jeg? *sprudle*

Må være noe feil med testen :wink:

Skrevet

Jøss! Jeg er faktisk en Solstråle! :o

Skrevet

Du verden - jeg er en TORDENSKY!!

:oops:

EGENTLIG tror jeg at jeg er en ganske grei person å ha med å gjøre - men i disse situasjonene som var i testen vil jeg nok kunne ha litt kort lunte til tider....

Ja, ja...

Skrevet

Du er en solstråle

Gjest Gjesta
Skrevet

Du er en sommerbris

Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket.

Skrevet

Du er en sommerbris

Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket

:-)

Gjest Moonshadow
Skrevet

:o Du er en solstråle

Skrevet

Du er en tordensky

Værtypen torden likner mest på ditt humør og din personlighet. Du har et forrykende temperament, og kan være nokså krevende å være sammen med. Folk som gjør deg urett, får så hatten passer! Kanskje du bør prøve å roe deg ned litt?

:ler: jaja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...