Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #1 Skrevet 27. mai 2005 http://www.bt.no/konkurranse/?id=4144 Du er en sommerbris Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket.
Gjest Chrizzy Skrevet 27. mai 2005 #3 Skrevet 27. mai 2005 Du er en solstråle Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg. Jadda
Væren Skrevet 27. mai 2005 #4 Skrevet 27. mai 2005 Du er en solstråle Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg.
Gjest Seleena Skrevet 27. mai 2005 #5 Skrevet 27. mai 2005 Solstråle - men det der med bilkøen... Eg juksa. Eg hadde blitt fly forbanna
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #6 Skrevet 28. mai 2005 Du er en solstråle Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg. Ikke faen!
Gjest Formosiss Skrevet 28. mai 2005 #7 Skrevet 28. mai 2005 Disse testene er virkelig ikke på min side i dag (sjekk "hvilken kvinne er du"-testen). "Du er et gråvær Hvis du var en værtype, ville du nok vært en regntung høstdag. Du trives nok godt på Vestlandet! Selv om det er ok ikke å sprudle hele tiden, har du kanskje behov for litt mer glede og atspredelse i livet ditt? Husk å ta vare på solskinnsøyeblikkene!" Nå skal det sies, at er det et vær jeg liker, så er det regn.
Gjest Hel Skrevet 28. mai 2005 #9 Skrevet 28. mai 2005 Du er et gråvær Hvis du var en værtype, ville du nok vært en regntung høstdag. Du trives nok godt på Vestlandet! Selv om det er ok ikke å sprudle hele tiden, har du kanskje behov for litt mer glede og atspredelse i livet ditt? Husk å ta vare på solskinnsøyeblikkene!
-Fisken- Skrevet 28. mai 2005 #10 Skrevet 28. mai 2005 Du er en sommerbris Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket. Ehm, jeg er egentlig veldig hissig av meg
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #11 Skrevet 28. mai 2005 Hmm, litt syke alternativer...Jeg ble i følge testen en sommersky, men de fleste som kjenner meg, ville nok heller si at jeg er en tordensky. LITT eksplosiv, ja (men samtidig for feig til å si ting rett oppi ansiktet på folk, koker heller innvendig).
LilleBille Skrevet 29. mai 2005 #13 Skrevet 29. mai 2005 Sommerbris (men jeg er ikke sikker på at alle rundt meg ville være enig i det gitt.... )
englefjes Skrevet 29. mai 2005 #15 Skrevet 29. mai 2005 Du er en solstråle Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg.
Cr@sh Skrevet 29. mai 2005 #17 Skrevet 29. mai 2005 Du er en sommerbris Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2005 #19 Skrevet 29. mai 2005 Du er lettskyet, stort sett pent vær, men med mulighet for lokale regnbyger i indre strøk fra utpå ettermiddagen. Sørlig laber til frisk bris, 7 til 10 meter pr. sekund, dreiende sørvestlig mot kvelden. Uendrede eller litt stigende temperaturer.
Smilla78 Skrevet 29. mai 2005 #20 Skrevet 29. mai 2005 Tordensky. Hehe ikke uventet. Jeg er alt annet enn tålmodig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå