Gjest gjest 123 Skrevet 27. mai 2005 #1 Skrevet 27. mai 2005 hvor kjøper dere strømpebukse. slike som stopper på låret. har blitt anbefalt å ikke kjøpe "stay ups", da det visst nok skulle være ubehagelig med korsett. Skulle være noen som en kunne feste i korsettet. ?
Gjest strømpa Skrevet 28. mai 2005 #2 Skrevet 28. mai 2005 du har disse alternativene: strømpebukse som går til opp på magen stay-ups som sitter av seg selv og som går til låret strømper som festes til hofteholder el korsett.
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #3 Skrevet 28. mai 2005 Eller knestrømper, som jeg hadde. Ikke så sexy, men veldig behagelig...................
Prada Skrevet 28. mai 2005 #4 Skrevet 28. mai 2005 Det fulgte med et par stayups da jeg kjøpte korsett og truse. I tillegg kjøpte jeg et ekstra par på Lindex, som også satt av seg selv. Men vet de har slike du må bruke korsett til der også, tror de kun fantes i 10 den. Ellers har jo Glassmagasinet en strømeavdeling med godt utvalg dersom du vil brukle mye penger på strømper, og sikkert Steen og Strøm. Jeg tok av strømpeholderne på korsettet mitt få minutter etter at jeg hadde tatt det på. Likte det ikke. Men nå har jeg god erfaring med at selvklebende stayups sitter godt, og de jeg hadde var selvklebende så strømeholdernevar overflødige. Men nå sværger jeg til selvkelbende stayups da, også under olabuksa på jobben....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå