Gå til innhold

Hva slags utskeielser har du hatt i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg bare hadde et par utskeielser i dag, men når jeg ser tilbake på det glemte jeg nuggetsene fra McDonald's jeg spiste i dag tidlig. :laugh: Ellers har jeg fått i meg en kanelsnurr og en donut. Tenkte egentlig å spare donuten til i morgen, men tenkte den var best fersk i dag. :ninja:

Jeg spiser som regel det jeg vil ha, men jeg kunne nok med fordel ha fordelt dagens utskeielser over to dager i alle fall. Hehe... 

Hva har du skeiet ut med i dag? 

Anonymkode: 13a89...48b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en slik sjokolade i dag. Jeg liker godt kombinasjonen av lakris og sjokolade. 

4367751.jpg

Skrevet

Spiste pizza til middag,som egentlig er helgekos/middag. Drukket 1 cola boks. 2-3 smågodt biter. 

Anonymkode: f8850...03c

Skrevet

Har vært småforkjølet, så har drukket to tekopper med sukker og en halv kopp rett i koppen-kakao. Vet ikke om det kan karakteriseres som utskeielse. Ellers har jeg ikke spist noe annet enn normalt sunn middag og brødskiver med pålegg.

Anonymkode: 1aa03...5a8

Skrevet

Sjokolade og Pepsi Max 😜😜

Skrevet

Halstabletter siden jeg er syk, og honning i teen.

Anonymkode: f7c48...38a

Skrevet

I går ble det en halv flaske nydelig rødvin :) Nydelig og absolutt verdt det... Også julekaker og brownies... Og mange! kalde grillpølser. Ble fysen på noe av vinen, men veldig giddalaus. 

Anonymkode: 70c80...627

Skrevet

Spiste pizza til middag i går, men ser egentlig ikke på det som en utskeielse. I dag blir det popcorn og øl, men jeg syns ikke det heller er utskeielse. Kun en del av et balansert kosthold

Anonymkode: c04ec...230

Skrevet

Gløgg med kakemenn foran tv-en i kveld, magisk! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...