Gå til innhold

I morgen har eksen bursdag. Jeg antar han forventer en hilsen..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble slutt for fire uker siden. Jeg har vært knust. Jobber nå med å komme meg videre og gjøre gode ting for meg selv. 

Jeg kjenner han så godt at dersom jeg ikke sender bursdags hilsen imorgen, selvom det er slutt, så vet jeg han blir skuffet.

Skal eller skal ikke?

Jeg er 80% sikker på å ikke gjøre det. Hvorfor skulle jeg? Han får jo bare bli skuffet da. Men så er det den lille tvilen... 

Anonymkode: fad1a...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal du gratulere han når du prøver å komme deg videre? Det blir jo bare rør av hele greia. Hold deg til planen din og rett fokuset fremover. Det er det som fungerer best på sikt. 

Anonymkode: 014fc...c73

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt unødvendig. Du skal ikke være en del av livet hans lenger, ergo ingen bursdagshilsen. 

Anonymkode: d3547...4b8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis dere hadde et godt forhold, og ingen har vært utro/voldelig etc. hvorfor ikke sende en gratulasjon? Dere har jo vært glade i hverandre, og har jo vært svært nære over lengre tid. Det forsvinner vel ikke over natten?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Alterego666 skrev:

Du gir ingen kontekst rundt bruddet lm dere vanker i samme miljø osv så helt umulig å svare.

Ikke samme miljø. Bor i samme bygd. Brudd pga en sorg vi ikke klarte takle sammen. Fortsatt svært glade i hverandre. Sammen 1 år. Ikke noe vondt mellom oss.

Vil gjerne ha ham tilbake på sikt. Men nå tror jeg vi har best av en pause. Vi er begge fortsatt i en sorg. Kan ikke gi ytterligere forklaring.

Begge 40+.

Ts som fortsatt heller mot å ikke sende mld. Ikke for å være slem, bare fordi jeg ikke er klart for å gjenoppta noe helt enda... Trenger lenger tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke samme miljø. Bor i samme bygd. Brudd pga en sorg vi ikke klarte takle sammen. Fortsatt svært glade i hverandre. Sammen 1 år. Ikke noe vondt mellom oss.

Vil gjerne ha ham tilbake på sikt. Men nå tror jeg vi har best av en pause. Vi er begge fortsatt i en sorg. Kan ikke gi ytterligere forklaring.

Begge 40+.

Ts som fortsatt heller mot å ikke sende mld. Ikke for å være slem, bare fordi jeg ikke er klart for å gjenoppta noe helt enda... Trenger lenger tid.

Jeg ville gratulert. Dere er begge voksne mennesker, og vil treffes uansett. 

Du klarer å formulere et par setninger som forteller at han fremdeles er en viktig person for deg, men på grunn av omstendigheter dere begge kjenner trenger du avstand.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du gratulere han når du prøver å komme deg videre? Det blir jo bare rør av hele greia. Hold deg til planen din og rett fokuset fremover. Det er det som fungerer best på sikt. 

Anonymkode: 014fc...c73

Fordi jeg ikke utelukker at vi finner sammen igjen en dag. Fordi jeg elsker han enda. 

Likevel prøver jeg gå videre for min egen skyld nå. 

Er jeg ambivalent? Ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...