Gjest brudsnart Skrevet 27. mai 2005 #1 Skrevet 27. mai 2005 skal til grønland å prøve å finne noen stoffbutikker som har stoff til kjole til brudepiker, forlover og brudens mor. Må nok innrømme at jeg aldri har vært på grønland ( er ikke fra oslo), noen tips om hvilke butikker jeg skal gå til?
Vanilje jenta Skrevet 27. mai 2005 #2 Skrevet 27. mai 2005 jer er ordblid og trodde det sto stoffmissbrukere.
Bente Skrevet 27. mai 2005 #3 Skrevet 27. mai 2005 noen tips om hvilke butikker jeg skal gå til? Rainbow Fashion Grønlandsleiret 3
gaja Skrevet 27. mai 2005 #4 Skrevet 27. mai 2005 det er bare å gå av bussen eller banen på grønland, så finner du stoffbutikker i hopetall. Om du finner noe bra der er en annen sak, for det er veldig mye skit.
Gjest gjest 0 Skrevet 27. mai 2005 #5 Skrevet 27. mai 2005 SAAB tekstil har veldig god kvalitet på stoffene sine og en utrolig snill og hjelpsom eier (jeg antar at han som er der hele tiden er eieren). Det er kanskje ikke den aller billigste butikken der, men jeg har bare gode erfaringer derfra. De fleste butikkene har mye av det samme, men jeg har opplevd at det ofte er sure og lite hjelpsomme ansatte flere av stedene. Men jeg anbefaler deg og titte innom flere og se hva du finner og sammenligne priser før du bestemmer deg. Det ligger mange slike butikker på begge sider av lyskrysset ved 7/11 (er den der fremdeles?). Sjekk ut alle! Jeg har funnet mange knalltilbud i nesten alle butikkene! Pam
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #6 Skrevet 28. mai 2005 Rainbow Fashion Grønlandsleiret 3 Jepp, Der endte vi opp da vi var på stoffjakt. God sørvis, og godt utvalg til gode priser.
Prada Skrevet 28. mai 2005 #7 Skrevet 28. mai 2005 Jeg ender som regel også opp på Rainbow, de har bra utvalg. Men det virker veldig kaotisk der, det er stoff over alt. Sist brukte jeg 45 minutter på å finne et brokadestoff. Jeg nektet å tro at de ikke hadde noe som var ca slik jeg så for meg, og etter mye leting fant jeg det - og det var helt perfekt for mitt bruk! Men som sagt, ikke gi opp når du kommer inn, men let videre, dra ut stoff, og bruk betjeningen. Men stol på deg slev, i iver etter å selge stoffer påstår betjeningen at ting som absolutt ikke passer sammen matcher veldig bra, tror de er innbilt fargeblinde. Ellers er det en annen 50 meter unna, rundt hjørnet på Guneruis, forbi Kebaben og innkjøringen til en parkeringsplass. Også er det jo mange videre bortover da...
Gjest brud i sommer Skrevet 28. mai 2005 #8 Skrevet 28. mai 2005 Sverger til Rainbow fashion. Jeg kjøpte stoff til min kjole der. Jeg har "Dushing" som hovedstoff. Enkelt stoff, men tykt nok til brudekjole. Tror jeg betalte 175kr metern.. Jeg har i tillegg et tyll /(heter det det???) over på toppen (for å skape mønster). Tror det kostet det samme. Var der med sydamen og endte opp med en pris på 1000,- totalt for alt stoff (begge disse og annet stoff sydamen trenger for at det skal bli tykt nok på toppen osv...) Lykke til!
Gjest Brudsnart Skrevet 28. mai 2005 #9 Skrevet 28. mai 2005 Nå er jeg ferdig med en lang shopping dag. Var innom Saab, rainbow fashion og mange andre butikker. Fant stoff til alle vi skulle finne stoff til, og ble kjempe fornøyd, og prisene er jo egentlig latterlig billig!! Og for å fullføre shoppingdagen måtte vi jo en tur til ikea også. Så nå er jeg utrolig sliten!! TAKK for gode tips til butikker å besøke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå