Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg vurderer å sette på meg falske negler, for første gang. Jeg prøver å lese meg opp på forskjellene på gele og akryl, men syntes det er vanskelig å vurdere hva som er best for meg. Ser positive og negative sider ved begge, så håper det er noen her som kan hjelpe meg finne ut hva som passer meg best :)

Jeg har ganske lange negler selv. Har lest at det er mulig å beholde lengden på neglene, og forsterke egne negler? Gjelder det bare gele, eller akryl også? 

Jeg har også lest at akryl har en sterk lukt. Er det kun når neglene blir satt på, eller er lukten der hele tiden? Jeg sliter litt med å takle sterke lukter, og vet derfor ikke om jeg takler det hvis det er der hele tiden. 

Angående gele så har jeg hørt at det er vondt å sette på. Tror det er på grunn av varmen. Stemmer dette? Og hvor sterk er smerten/hvor lenge varer det? 

Også lurer jeg på hvilken type som ødelegger/sliter mest på egne negler. Vil helst unngå at mine egne negler blir ødelagte. 

Akkurat nå så tenker jeg egentlig at akryl er best for meg, men det er jo ting som gjør meg usikker med begge. Håper det er noen som har erfaring med begge, som kan hjelpe meg med å svare på disse spørsmålene, og finne ut hva som passer meg best. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...