Gå til innhold

Kjenner du igjen stemmen din slik den høres ut på film?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmen min er for meg helt ugjenkjennelig på film. Mye styggere enn slik jeg hører den selv. Har kjempefin stemme egentlig, synd ingen andre hører det jeg hører. 

Hadde jeg bare hørt stemmen min slik andre hører den, så hadde jeg ikke skjønt at det var meg som snakket. 

Ligner deres stemme slik dere hører den på film? Ville dere kjent den igjen i en mengde med andre stemmer? 

Anonymkode: 1de6f...d83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får helt sjokk hver gang jeg hører min egen stemme i lydopptak, høres fullstendig ulikt ut :ler:

Skrevet

Nei, det er ingen som gjør det. Det har noe med å gjøre at hulrommet i skallen din på en måte reflekterer lyden slik at den høres annerledes ut når den kommer innenifra. 

Skrevet

Har hørt stemmen min på opptak og film så mye at jeg er vandt til det.   Jeg høres ikke ut slik jeg tror, ok. Slik er det for alle.

Skrevet

Det er nok slik for alle. Ens egen stemme hører man både "utenfra" og "innenfra". Men alle andre hører din stemme kun utenfra. Så... stemmene våre oppleves nok nærmere slik den høres på film/opptak for andre🙉😅. Er vant til å høre egen stemme på opptak, så jeg har godtatt at andre hører den slik...😆.

Anonymkode: 469d9...e14

• Liker 1
Skrevet (endret)

*prøver å ikke tenke på det hulrommet i hodet* :unsure:

Spoiler

pink-elephant.png

Og det går strålende .. :fnise:

Endret av Rumle
Skrevet

Har en fabelaktig sangstemme, helt til jeg hører opptak av den😂

Anonymkode: 42ec0...dd1

Skrevet

Jeg synes min egen stemme er skikkelig stygg! Monoton, skurrete og lite feminin. Høres faktisk bedre ut på opptak. 

Anonymkode: 7b9c3...d2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...