AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #1 Skrevet 21. november 2019 Stemmen min er for meg helt ugjenkjennelig på film. Mye styggere enn slik jeg hører den selv. Har kjempefin stemme egentlig, synd ingen andre hører det jeg hører. Hadde jeg bare hørt stemmen min slik andre hører den, så hadde jeg ikke skjønt at det var meg som snakket. Ligner deres stemme slik dere hører den på film? Ville dere kjent den igjen i en mengde med andre stemmer? Anonymkode: 1de6f...d83
Rumle Skrevet 21. november 2019 #2 Skrevet 21. november 2019 Får helt sjokk hver gang jeg hører min egen stemme i lydopptak, høres fullstendig ulikt ut
Durinur Skrevet 21. november 2019 #3 Skrevet 21. november 2019 Nei, det er ingen som gjør det. Det har noe med å gjøre at hulrommet i skallen din på en måte reflekterer lyden slik at den høres annerledes ut når den kommer innenifra.
Djungelvrål Skrevet 21. november 2019 #4 Skrevet 21. november 2019 Har hørt stemmen min på opptak og film så mye at jeg er vandt til det. Jeg høres ikke ut slik jeg tror, ok. Slik er det for alle.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #5 Skrevet 21. november 2019 Det er nok slik for alle. Ens egen stemme hører man både "utenfra" og "innenfra". Men alle andre hører din stemme kun utenfra. Så... stemmene våre oppleves nok nærmere slik den høres på film/opptak for andre🙉😅. Er vant til å høre egen stemme på opptak, så jeg har godtatt at andre hører den slik...😆. Anonymkode: 469d9...e14 1
Rumle Skrevet 21. november 2019 #6 Skrevet 21. november 2019 (endret) *prøver å ikke tenke på det hulrommet i hodet* Spoiler Og det går strålende .. Endret 21. november 2019 av Rumle
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #7 Skrevet 21. november 2019 Har en fabelaktig sangstemme, helt til jeg hører opptak av den😂 Anonymkode: 42ec0...dd1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #8 Skrevet 21. november 2019 Jeg synes min egen stemme er skikkelig stygg! Monoton, skurrete og lite feminin. Høres faktisk bedre ut på opptak. Anonymkode: 7b9c3...d2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå