Gjest GreenSky Skrevet 27. mai 2005 #1 Del Skrevet 27. mai 2005 Ok, dette er en tråd til alle de single der ute, som vil være single, og som trives! Som faktisk - tro det eller ei - ikke vil ha en kjæreste akkurat nå. kom frem, kom frem! Jeg er en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. mai 2005 #2 Del Skrevet 27. mai 2005 Men jeg kunne godt tenkt meg å låne en mann som ikke har høydeskrekk til en liten tur på taket på huset mitt...- men bortsett fra det .. har jeg det utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #3 Del Skrevet 27. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. mai 2005 #4 Del Skrevet 27. mai 2005 Ok' date= dette er en tråd til alle de single der ute, som vil være single, og som trives! Som faktisk - tro det eller ei - ikke vil ha en kjæreste akkurat nå. kom frem, kom frem! Jeg er en av dem. Jeg trives godt som singel, men kan godt tenke meg en kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. mai 2005 #5 Del Skrevet 28. mai 2005 trives som single jeg, men sier ikke nei hvis det dukker om en bra dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Skrevet 28. mai 2005 #6 Del Skrevet 28. mai 2005 Yessss. Frivillig singel,og stortrives med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 28. mai 2005 #7 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg har kjæreste, men ville gjerne vært singel, men kan jo ikke gi opp den flotte fyren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 28. mai 2005 #8 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg trives godt som singel' date=' men kan godt tenke meg en kjæreste.[/quote'] Skriver under på denne jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykkelita Skrevet 30. mai 2005 #9 Del Skrevet 30. mai 2005 Singel og lykkelig så det suser i sivet. Storkoser meg med livet og gleder meg sinnsykt til sommeren. Livet kunne ikke ha vært bedre akkurat nå, men jeg burde vel høre på min mor og tenke på framtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 30. mai 2005 #10 Del Skrevet 30. mai 2005 Never been happier. Og GJETT OM jeg har lovet meg selv å aldri aldri settle for less ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 30. mai 2005 #11 Del Skrevet 30. mai 2005 Single? Ja!!! Lykkelig? Vel... Det er nok for mye turbulens i livet mitt til at jeg kan kalle meg lykkelig. Men jeg har ingen tro på at en evt. mann ville gjort livet særlig bedre... "En kivnne uten mann er som en fisk uten sykkel!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. juni 2005 #12 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg vil være singel og er det for øyeblikket.. Men er det ikke da typsik at de dukker opp da, de som du er akkurat som drømte om da du var ufrivillig singel?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå