Gå til innhold

Hvordan fortelle kjæresten om å trene mer bein


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja.. hvordan fortelle han det? 
Han trener nesten aldri bein, og har mye større armer enn ben. Dette er noe av det værste jeg ser🙈 Hvordan kan jeg ta dette opp på en fin måte? 

Anonymkode: a9afc...c42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Burde du ikke trene litt mer ben så du ikke ender opp med svære armer og spinkle ben"

Anonymkode: c12d4...0f3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"you skipped leg day again, didn't you?" - etterfulgt av sakte måling med øyene av beina, og så snur du deg og går.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo hva som er utgangspunktet. Synes han selv han trener dem nok? Eller vet han kanskje ikke hvordan han skal gjøre det? Synes han det er kjedelig? Kanskje synes han det er unødvendig? Hva og hvordan du skal si det handler om utgangspunktet. 

Kjæresten min hadde det samme, lite trente bein i forhold til overkropp. Skjønte etterhvert at det bare handlet om at han ikke hadde riktig teknikk. Løsningen ble å trene sammen, han lærer meg overkropp og jeg lærer han underkropp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slår et slag for å bare si det som det er. 

Skal du pakke det positivt inn så kan man gå for en variant der du sier st overkroppen har blitt så bra nå at han bør fokusere litt på bena.

Så vil jeg bare legge til at denne tråden må huskes når en eller annen stakkar ymter frempå at han kunne tenke seg å nevne for dama har blitt litt for feit 😅

Men fra spøk til alvor, det er viktig å kunne si slike ting også - og mye annet som folk kvier seg for å si i et forhold. Det er like viktig å tåle å høre det uten å gå i kjelleren, det er jo egentlig et tegn på at man bryr seg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...