Gå til innhold

Noen som har erfaring med Clearblue fertilitetsmonitor testpinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har et ønske om barn nr 2, og jeg har brukt Clearblue sin fertilitetsmonitor. Jeg har tatt 2 av graviditetstest pinnene. Den første var nokså blank.. Har idag tatt en ny av denne testen og syntes jeg såg en svak strek, men monitoren sier "ikke gravid". I forbannelse så åpnet jeg opp testen for og studere den bedre med egne øyne, og jeg ser 2 streker... Er det bare skyggestrek som ligger og kødder med meg? 😂 
Legger til et bilde, så jeg håper ikke det kun er jeg som er blitt gal eller besatt av testing 😂

75424602_723047428193632_7393022065252499456_n.thumb.jpg.4c206f3806df47c342f9ec8ce60d9075.jpg

Anonymkode: fe15c...23c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge siden du skulle hatt mens? 

Anonymkode: ae595...e5e

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge siden du skulle hatt mens? 

Anonymkode: ae595...e5e

Syklusen min har vært veldig varierende, EL kom nokså seint i forhold til hva den skulle. 
Første menstruasjonsdag var 13.oktober, EL/maksimal på monitoren var 5 og 6. november, og etter det jeg har telt nå så er jeg 12 dpo idag.

Skrevet

Denne er positiv :)

Anonymkode: aa47f...772

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne er positiv :)

Anonymkode: aa47f...772

Jeg håpet/håper det, fikk noen blødninger nå i kveld... Kanskje er det festeblødning🤞🏼Men tenker at det er TR som er kommet å heller bli positivt overrasket om det viser ser og være en liten spire🌱

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...