AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #1 Skrevet 21. november 2019 Hei! Vi har et ønske om barn nr 2, og jeg har brukt Clearblue sin fertilitetsmonitor. Jeg har tatt 2 av graviditetstest pinnene. Den første var nokså blank.. Har idag tatt en ny av denne testen og syntes jeg såg en svak strek, men monitoren sier "ikke gravid". I forbannelse så åpnet jeg opp testen for og studere den bedre med egne øyne, og jeg ser 2 streker... Er det bare skyggestrek som ligger og kødder med meg? 😂 Legger til et bilde, så jeg håper ikke det kun er jeg som er blitt gal eller besatt av testing 😂 Anonymkode: fe15c...23c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #2 Skrevet 21. november 2019 Hvor lenge siden du skulle hatt mens? Anonymkode: ae595...e5e
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #3 Skrevet 21. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge siden du skulle hatt mens? Anonymkode: ae595...e5e Syklusen min har vært veldig varierende, EL kom nokså seint i forhold til hva den skulle. Første menstruasjonsdag var 13.oktober, EL/maksimal på monitoren var 5 og 6. november, og etter det jeg har telt nå så er jeg 12 dpo idag. Anonymkode: fe15c...23c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #4 Skrevet 21. november 2019 Denne er positiv Anonymkode: aa47f...772
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #5 Skrevet 21. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne er positiv Anonymkode: aa47f...772 Jeg håpet/håper det, fikk noen blødninger nå i kveld... Kanskje er det festeblødning🤞🏼Men tenker at det er TR som er kommet å heller bli positivt overrasket om det viser ser og være en liten spire🌱 Anonymkode: fe15c...23c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå