AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #1 Skrevet 21. november 2019 Hei! var nettopp på do første gang idag, tok EL test og var en stund på do. men så syntes jeg at jeg kjenner noe, så jeg titter ned mellom beina mine. Der henger den laaange slim greia ut av skjeden. den hang nesten ned i vannet i doen.. tok det i papiret og det er veldig strekkbart, MEN EL testen er ikke positiv.. kan dette være EL slim uansett? Når burde samleie inntreffe isåfall da? Hadde kosestund igår kveld og kvelden før😅 ifølge appen skal jeg ha EL om 3 dager.. er veldig ny i dette, så har nok litt å lære😅 Anonymkode: 11f00...eb3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #2 Skrevet 21. november 2019 El slim kan komme flere dager i forkant av eggløsning. Så ja det kan godt være eggløsningsslim. Sex annenhver dag de neste 5-7 dagene(evt til 2-3 dager etter positiv test) Anonymkode: a826f...28e
Yucca1 Skrevet 21. november 2019 #3 Skrevet 21. november 2019 Jeg har el-slim i nesten en uke før positiv el-test 😊 tror det er normalt 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå