AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #1 Skrevet 21. november 2019 Jeg ryddet nylig i undertøysskuffen, og har nå kvittet meg med 16 truser. Skulle til å pælme alt da det gikk opp for meg at jeg egentlig kanskje kan tjene noe på det. Hva ville dere gjort? Og om jeg vurderer å selge dem, hvordan gjøres det? Finnes det menn som er villige til å kjøpe slitte, men rene truser, eller må de brukes for å stige i verdi? Anonymkode: 694de...5a4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #3 Skrevet 21. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kast. Anonymkode: 60dd2...bf1 Hvorfor kaste det når jeg har muligheten til å endelig bli millionær? Anonymkode: 694de...5a4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #4 Skrevet 21. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kaste det når jeg har muligheten til å endelig bli millionær? Anonymkode: 694de...5a4 Jeg tror du overvurderer din egen verdi og attraktivitet. Man blir ikke millionær på 16 truser, med mindre man heter Gisele Bündchen eller noe sånt. Menn kjøper ikke brukte truser for 62 500 kr stk fra en alminnelig person. Anonymkode: 863c2...b3a 2
kaleidoskop Skrevet 21. november 2019 #5 Skrevet 21. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor kaste det når jeg har muligheten til å endelig bli millionær? Anonymkode: 694de...5a4 Milioner på 16 truser? Jeg tror de "gode" går for 2000 kr stk. Men det er de som selger bra. På den annen side er 500 kr pr truse også bra. Personlig er de gamle trusene mine så slitte, vet ikke om det er samme effekt som sexy blonde. Du må uansett bruke de en dag. Selges med lukt. Hør på juntafil sin podcast om dette. Lykke til... 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #6 Skrevet 21. november 2019 Come on, det var en millionnær-spøk. Vet jeg kan være heldig å få 500 for en brukt truse. Men trenger litt tips. Takk for de rådene jeg har fått hittil! Anonymkode: 694de...5a4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #7 Skrevet 21. november 2019 Så vidt jeg har forstått, etter hva jeg har lest på nettet, skal trusene være så godt som nye, men brukt en dag, så de har fått kjønnslukt. Så du må kjøpe en pen truse til 2-300, bruke den en dag og ta bilder av deg (eller noen) med trusen, sånn at kjøperen har noe å fantasere om. Da kan du kanskje få solgt trusen for 500. De 500 mottar du hvordan? Kjøperen vil gjerne møte deg IRL, har du lyst til det? Anonymkode: 60dd2...bf1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #8 Skrevet 21. november 2019 https://www.google.com/search?q=kvinneguiden+brukte+truser+site:forum.kvinneguiden.no&rlz=1C1CHBD_noNO816NO816&sa=X&ved=2ahUKEwjTxqnC__rlAhWo1aYKHaEJCzMQrQIoBDAAegQIBxAN&biw=1536&bih=754 Anonymkode: d1f9a...950
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #9 Skrevet 21. november 2019 Er du virkelig villig til å selge de brukte trusene dine til en eller annen pervers fyr som skal lukte på kjønnslukta di for å bli kåt? 🤢 Anonymkode: 974e6...eda
kaleidoskop Skrevet 21. november 2019 #10 Skrevet 21. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er du virkelig villig til å selge de brukte trusene dine til en eller annen pervers fyr som skal lukte på kjønnslukta di for å bli kåt? 🤢 Anonymkode: 974e6...eda Det hadde jeg glatt gjort 😂 hva andre gjør med en brukt truse, vær så god. Men jeg ville vært anonym. Ingen ønske om at de skulle vist hvem jeg var. 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #11 Skrevet 21. november 2019 Tenker du sparer mye mer på å faktisk bruke trusene dine 'opp' framfor å selge de rene. Menn vil ha brukte truser, men markedet er temmelig mettet så det er langt mere jobb for å få de solgt enn å faktisk bruke dem selv. Anonymkode: 1419a...4b3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #12 Skrevet 21. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du virkelig villig til å selge de brukte trusene dine til en eller annen pervers fyr som skal lukte på kjønnslukta di for å bli kåt? 🤢 Anonymkode: 974e6...eda Så lenge han bare nyter lukten av trusene er det hans egen sak. Det er ikke perverst å være kåt. Ideelt sett burde han kost seg med lukten av en kjæreste, men alle er ikke så heldige at de har en. Så langt når det gjelder å forstå andre. Å spekulere i andres nød er ikke bra. Så jeg er enig i at i en perfekt verden er å selge truser helt feil. I en skakkjørt verden kan det gi inntekt til den ene, og erotisk spenning til den andre. Det beste vi kan håpe på er at trusekjøperne er i en overgangsfase i livet, tror de aller fleste er det. Anonymkode: 467de...e1f
pantyhoselover Skrevet 1. januar 2020 #13 Skrevet 1. januar 2020 Hvis noen er villige til å betale for trusene dine, og får glede av det så hvorfor ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå