AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #1 Skrevet 21. november 2019 Jeg har veldig lyst til å begynne på en bachelor og da helst innenfor økonomi. Jeg er avhengig av å jobbe ved siden av studier og saumfarer nettet for å finne alternativer. Jeg er litt nysgjerrig på om det er noen som tar økonomistudier ved siden av jobb og hvor dere tar den hen? Anonymkode: 2bdcd...fb7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #2 Skrevet 21. november 2019 Jeg tok en bachelor i ØKAD på OsloMet ved siden av 60% jobb. Gikk i grunn greit, men var ofte på skolen fra 8 - 15 for så å dra på jobb 16 - 21. Hadde i tillegg en kjæreste som jeg bodde sammen med, og all tiden jeg brukte skole og jobb gikk selvfølgelig utover forholdet - men det var sånn jeg ville prioritere. Anonymkode: 42d2a...22c
SPOCA Skrevet 21. november 2019 #3 Skrevet 21. november 2019 (endret) Ja, jeg tar et årsstudium i bedriftsøkonomi ved siden av fulltidsjobb. Det er et rent nettstudium, så jeg leser på kvelden etter jobb. Tenkte å kanskje fortsette med bachelor (også nettstudium) ved NTNU neste høst. Får se hvordan dette året går. Går ved UiT. Endret 21. november 2019 av SPOCA
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #4 Skrevet 21. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok en bachelor i ØKAD på OsloMet ved siden av 60% jobb. Gikk i grunn greit, men var ofte på skolen fra 8 - 15 for så å dra på jobb 16 - 21. Hadde i tillegg en kjæreste som jeg bodde sammen med, og all tiden jeg brukte skole og jobb gikk selvfølgelig utover forholdet - men det var sånn jeg ville prioritere. Anonymkode: 42d2a...22c fikk du relevant jobb i ettertid? Anonymkode: 132e4...c5c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #5 Skrevet 21. november 2019 nettstudier/samlingsbasert ved bi? Anonymkode: 02547...16b
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #6 Skrevet 21. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: fikk du relevant jobb i ettertid? Anonymkode: 132e4...c5c Overhodet ikke. I løpet av Økad-studiet bestemte jeg meg for å for å studere medisin etterpå. Men fullførte bacheloren med B i snitt, så tenker jo at det er fullt mulig (Men kanskje ikke 100% jobb ved siden av). Og bacheloren er jo der om jeg har lyst til å bruke den for å søke jobber. Men om det kun er bachelor du tenker å ta, og ikke master, anbefaler jeg deg å velge revisorveien (dette er noe du velger ila studiet). De som valgte dette fikk jobb ganske kjapt etter bacheloren, mens mange valgte å gå videre på master da det er så mange med en bachelor i økonomi nå at det kan være vanskelig å få jobb. Anonymkode: 42d2a...22c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #7 Skrevet 22. november 2019 Sjekk Høgskolen i Molde. På økonomistudiet blir en god del av forelesninger filmet slik at man kan se de hjemme når det passer en selv. HimoldeX. Jeg studerte der delvis i permisjon/delvis i jobb og har kun gode erfaringer. 👍 Anonymkode: 81fb6...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå