Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hørte idol-låta for første gang i dag. Ok, låta er vi sikkert enige om at er rimelig kjip... greit nok, men det som var kjipest var sangprestasjonen synes jeg. synes ikke det var noe bra i det hele tatt jeg :-?

Irriterer meg enda at det gikk som det gikk i idol. Skulle gjerne sett noen helt andre i finalen. men men :) hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt låta innspilt på plate, så der kan jeg ikke uttale meg... Men kan ikke akkurat si jeg lot meg henrive og begeistre av hverken låta eller Joruns sangprestasjon under finalen.

Syntes absolutt Tone burde ha gått av med seieren!

(Men jeg er glad jeg ikke veddet om det, slik som han som må gå fra Tønsberg til Sogndal :ler: )

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke en sang som jeg kommer til å høre på, for å si det slik. Typisk, kjedelig poplåt.

Skrevet

syns absolutt at enten cindy eller erik skulle vunnet

Skrevet

Utrolig dårlig og kjedelig sang! Passa hverken stemmen eller humøret til Jorun.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg skulle også gjerne likt å se Cindy i World Idol (viss de fortsatt driver med det).

Gjest Lilleulv
Skrevet
Utrolig dårlig og kjedelig sang! Passa hverken stemmen eller humøret til Jorun.

hørte rykter om at den er skrevet for ali... :)

Gjest Anonymous
Skrevet

hørte rykter om at den er skrevet for ali... :)

Tviler, i å med at det er en dame som har gitt ut den på plate før.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Tviler, i å med at det er en dame som har gitt ut den på plate før.

oki, ikke skrevet for ali da, men MENT for ali :)

Skrevet

Hørte bare sangen på finalen, syntes den var rimelig kjedelig.

Syntes også at både Jorunn og Tone sang falskt flere ganger under finalen.

Skrevet

Er spent på om noen av Idol finalistene klare å hevde seg videre. De fleste av dem går vel fort i glemmeboka, men man vet jo aldri.. Synes ihvertfall et par tidligere Idol finalister har gjort det bra, som Kurt og Margareth!

Lurer også på hvordan det går med Idol turneen.. Noen som skal se dem? Var på den første Idol konserten, med Kurt, Gaute og de andre. Det var artig, men har ingen planer om flere.

Skrevet

Sandra har vel også gjort det ganske OK.

Jeg så også den første idol konserten, men det var abre fordi jeg fikk det gratis (så generalprøven) Kommer definitivt ikke til å se denne.

Tror kanskje Erik kan komme med noe bra, jeg ville hvertfall vurdert å kjøpe cden hans.

Skrevet

Ja, glemte Sandra. Absolutt ikke musikk i min smak, men hun har vel gjort det bra på VG lista..

Gjest Seleena
Skrevet

Tror kanskje Erik kan komme med noe bra, jeg ville hvertfall vurdert å kjøpe cden hans.

:Nikke:

Skrevet

Jeg syntes sangen er fin. Den er veldig bra på cd. Når det gjelder andre i finalen så er jeg ikke helt enig. Men hvis det skulle ha vært noen så måtte det ha vært Cindy, Christian, Erik. Ikke Ali eller Eva eller David. For de var ikke så gode.

Merkelig nok har Margareth fra i fjor gjort det bra. Hun er jo ikke så bra. Sangene er ikke fine. Burde ikke vært i finalen.

Skrevet

Liker Margareth kjempegodt jeg, sangene hennes også. :wink:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg syntes sangen er fin. Den er veldig bra på cd. Når det gjelder andre i finalen så er jeg ikke helt enig. Men hvis det skulle ha vært noen så måtte det ha vært Cindy, Christian, Erik. Ikke Ali eller Eva eller David. For de var ikke så gode.

Merkelig nok har Margareth fra i fjor gjort det bra. Hun er jo ikke så bra. Sangene er ikke fine. Burde ikke vært i finalen.

hehe ok... vi har i hvert fall HELT forskjellig oppfatning av hva som er bra og ikke...

Skrevet

Ja vi har nok forskjellig nok forskjellig smak. Og godt er nå det for artistene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...