AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #1 Skrevet 21. november 2019 Dumme meg. Hun følte at mange ikke likte henne og hun hadde rett. Jeg hadde vondt å henne. Hun spurte meg hvem hun kunne stole på og jeg svarte. Nå ser jeg at hun og ei til har slettet meg fra fb.. Vet jo at jeg har sagt før mye til henne, men det var ett forsøk på å få hun til å trives og ikke slutte. Nå gruer jeg for å gå tilbake. Anonymkode: c0477...c3a
Gjest Dævendøtte Skrevet 21. november 2019 #2 Skrevet 21. november 2019 Så du har baktalt kollegene dine til ei nyansatt?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #3 Skrevet 21. november 2019 Akkurat nå, Dævendøtte skrev: Så du har baktalt kollegene dine til ei nyansatt? Bare sagt at hun skal være litt forsiktig med hva hun sier om det som ikke gjelder jobb. Tok direkte opp med ei annen at jeg ikke likte denne små krangelen hele tiden Men jeg hadde vondt av denne jenta. Har jobbet der noen mnd. Anonymkode: c0477...c3a 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 21. november 2019 #4 Skrevet 21. november 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare sagt at hun skal være litt forsiktig med hva hun sier om det som ikke gjelder jobb. Tok direkte opp med ei annen at jeg ikke likte denne små krangelen hele tiden Men jeg hadde vondt av denne jenta. Har jobbet der noen mnd. Anonymkode: c0477...c3a Jenter.... neida. Det er nok alltid viktig at du ALDRI snakker ned kollegene dine til andre kolleger. Og det å si at man skal være litt forsiktig med hva man sier til enkelte, det er å snakke ned noen. At du tar opp noe direkte, er det aller beste. Hva med å samle alle sammen til et møte og få oppklart alt sammen?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #5 Skrevet 21. november 2019 Jup. Opplevde det selv og. Så snur de seg mot meg med en gang de blir kjente med flere i bedriften. Ikke lenger for min del. Takk. Nå er jeg 2 meter høy blokk av is. Anonymkode: 6b686...10d
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #6 Skrevet 21. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jup. Opplevde det selv og. Så snur de seg mot meg med en gang de blir kjente med flere i bedriften. Ikke lenger for min del. Takk. Nå er jeg 2 meter høy blokk av is. Anonymkode: 6b686...10d Jeg er jo nesten 2 meter fra før Men til is nå ja. Hun ene brøyt sin taushetsplikt mot hun jeg ville skulle trives. Sa aldri det til noen. Men de to som er bestisser nå. Anonymkode: c0477...c3a
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #7 Skrevet 21. november 2019 Hvis folk bare slutter å baksnakke hverandre på jobb, så blir det mindre av det. Jeg gjør det aldri, og sier klart ifra at jeg ikke er interessert i å prate negativt om andre. Du høster det du sår, TS. Anonymkode: 10f94...b58 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #8 Skrevet 21. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare sagt at hun skal være litt forsiktig med hva hun sier om det som ikke gjelder jobb. Tok direkte opp med ei annen at jeg ikke likte denne små krangelen hele tiden Men jeg hadde vondt av denne jenta. Har jobbet der noen mnd. Anonymkode: c0477...c3a Det du sier til en, skal du tenke på at er ok at alle hører. Anonymkode: 5b5e0...5b3 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #9 Skrevet 21. november 2019 Man bør være ekstremt forsiktig med å snakke ned om andre kollegaer. Nå har du lært din lekse. Anonymkode: a672d...ee0
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #10 Skrevet 21. november 2019 Ja jeg har lært Hadde bare så vondt av henne. Anonymkode: c0477...c3a
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #11 Skrevet 21. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jo nesten 2 meter fra før Men til is nå ja. Hun ene brøyt sin taushetsplikt mot hun jeg ville skulle trives. Sa aldri det til noen. Men de to som er bestisser nå. Anonymkode: c0477...c3a Hvordan kan hun bryte taushetsplikt hvis dere jobber på samme sted? Anonymkode: e3130...ef9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå