Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett lite problem som jeg må få luftet.

Jeg er utrolig fæl til å baksnakke andre og være negativ. Det er akkurat som at jeg ikke klarer å la være å slenge dritt og komme med negative kommentarer.

Jeg synes det er helt pyton at jeg gjør det og ser veldig godt selv at jeg er helt usmakelig. 

Er jeg bare en råtten person eller er det noe som kan gjøres for å bedre dette? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du er en råtten person som baksnakker folk, du burde smake på din egen medisin snart. du skal ikke gjøre mot andre det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg

Anonymkode: 5dfbb...630

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, Gjest Sievi skrev:

Jeg er utrolig fæl til å baksnakke andre og være negativ. Det er akkurat som at jeg ikke klarer å la være å slenge dritt og komme med negative kommentarer.

Jeg synes det er helt pyton at jeg gjør det og ser veldig godt selv at jeg er helt usmakelig. 

Det er en vane. Du må slutte : )

Anonymkode: 3c3af...dc6

Skrevet

Har en "venninne" som er som deg. Hun baksnakker alt og alle, og jeg er så trøtt på å høre på hennes klaging over hvor idiot alle er. Har prøvd å ta avstand fra hun. Engang fikk jeg høre at hun snakket stygt om meg. Jeg tok det opp med henne på en fin måte, og da prøvde hun å slå meg. Etterpå begynte hun å gråte til de rundt seg for å få trøst for jeg hadde kjeftet på hun. I tillegg er hun overdramatisk på absolutt alt i livet sitt. Om det kom en buss kjørende nærme forbi henne kan det bli til "holdt på å bli drept her om dagen, var en buss som var 1mm fra å kjøre meg ned". Slitsomt, du burde endre det. 

Anonymkode: af5fa...a4e

Skrevet

Det er en oppførsel jeg ikke aksepterer. Vil faktisk si det så sterkt, at det er en oppførsel jeg virkelig hater. Trekker meg vekk fra folk med den uvanen.

Anonymkode: 69594...b04

Skrevet

Faktisk bra du er klar over det og er i stand til å stanse det.

Er ikke mange som har nådd så langt En gang 

Lykke til med utfordringen din ☺️

• Liker 1
Skrevet
På 21.11.2019 den 1.28, Gjest Sievi skrev:

Det er jo en bra ting du er bevist på det selv, hva med å si det høyt til vennene dine og be dem arrestere deg når du begynner? Legg deg flat og si at du ser deg selv men synest det er vanskelig å slutte. Vær ydmyk og ærlig, du vil få mye respekt av det om du klarer det! 

Anonymkode: 7b49c...d2b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...