AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #1 Skrevet 20. november 2019 Hei! Vi prøver å få første barn. Jeg sluttet på p-piller i Mai og fikk tilbake min regelmessige syklus på 28 dager siste del av sommeren. Jeg våkner alltid med blod i trusa dagen jeg forventer mens, men fikk ikke idag. Tok en graviditetstest, men den var negativ. Vet at mens bare kan være forsinka, men har aldri skjedd før. Kan jeg isåfall ha tatt testen for tidlig? Skulle egentlig ikke teste idag, men ble nysgjerrig. Håper på svar :D Anonymkode: 8ab33...62c
VeronicaAmanda Skrevet 20. november 2019 #2 Skrevet 20. november 2019 Om du forventet mens i dag i følge syklusen din og den var negativ er du mest trolig ikke gravid. Men man vet jo aldri, ta en ny test om 2 døgn om mensen fortsatt uteblir. Lykke til om det er en positiv test du ønsker😊👍🏻
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #3 Skrevet 21. november 2019 Tusen takk! Mensen kom et par timer etter jeg skrev innlegget. Var kanskje litt for ivrig i håp om tidlige tegn på graviditet. Anonymkode: 8ab33...62c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå