AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #1 Skrevet 20. november 2019 Skal sende en søknad. Det står at man skal sende søknad med CV og nødvendig dokumentasjon- Hva betyr "nødvendig dokumentasjon" her? Er det attester og vitnemål, eller skal jeg vente med det? Anonymkode: 10a02...193
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #2 Skrevet 20. november 2019 Hei, jeg regner med at det er det de mener. CV, attester fra stedene du har jobbet og vitnemål. Også at referansene er klare, men det står jo gjerne i CV`en. og selvfølgelig papirer hvis du har noen relevante kurs, videreutanning etc. Lykke til Anonymkode: 79bd3...b44
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #3 Skrevet 20. november 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg regner med at det er det de mener. CV, attester fra stedene du har jobbet og vitnemål. Også at referansene er klare, men det står jo gjerne i CV`en. og selvfølgelig papirer hvis du har noen relevante kurs, videreutanning etc. Lykke til Anonymkode: 79bd3...b44 Takk for svar! 😊 Anonymkode: 10a02...193
Sandie Skrevet 21. november 2019 #4 Skrevet 21. november 2019 Jeg pleier ikke å oppgi referanser før jeg eventuelt kommer til intervju. Skriver i CV og søknad at referanser kan oppgis på forespørsel. Nødvendig dokumentasjon skal alltid ligge ved, og alt som står på CV-en må det være dokumentasjon til. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå