upa Skrevet 20. november 2019 #1 Skrevet 20. november 2019 Katten bruker ofte lenestolen (stoff, ikke skinn) som seng, og selv om katter er renslige dyr synes jeg puta med tiden har pådratt seg en liten aroma. Hva er i så fall den beste måten å fjerne lukten på? Er som sagt interessert i å fjerne den, ikke skjule den bak en ny parfymert duft. Noen bruker kjerringråd, andre sverger til noe man får kjøpt i butikk eller apotek.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #2 Skrevet 20. november 2019 Prøv å sikte bakepulver over den og la det virke en god stund før du støvsuger det opp Anonymkode: 75a97...9df
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #4 Skrevet 20. november 2019 Bruker skitpray med sitrus kjøpt i skobutikken. Sitruslukta forsvinner løpet av et døgn og lukta også. Anonymkode: f7ee3...1ed
Akay Skrevet 20. november 2019 #5 Skrevet 20. november 2019 Ozonbehandling fjerner lukt permanent. Lei en ozonmaskin så løser du problemet på en halvtime
upa Skrevet 21. november 2019 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2019 Får se hva den billigste løsning blir. Er forresten "skitpray" det rette ordet? Søkte på nett men fant ingenting.
Frida Skrevet 21. november 2019 #7 Skrevet 21. november 2019 3 timer siden, upa skrev: Får se hva den billigste løsning blir. Er forresten "skitpray" det rette ordet? Søkte på nett men fant ingenting. Skal vel være skospray, siden den er kjøpt i en skobutikk.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #9 Skrevet 21. november 2019 https://nettbutikk.wuerth.no/kjemi-2/renseprodukter/luktfjerner Denne luktfjerneren er veldig god! Min mor har lånt den flere ganger av meg, til å fjerne lukt etter både hunden og katten. Anonymkode: 3b4fc...dd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå