Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #1 Skrevet 27. mai 2005 Skulle så gjerne hatt en parfyme som luktet søt mango... Noen som vet om en? *mangodilla for tiden*
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #2 Skrevet 27. mai 2005 Escadas Rockin' Rio er veldig fruktig og god. Dufter av mange frukter, kanskje mango også?
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #3 Skrevet 27. mai 2005 Er den veldig sterk, sånn kvalmende søtsterk? (vepsemagnet?)
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #4 Skrevet 27. mai 2005 For noen kan den kanskje bli for søt. Men du kan jo ta en tur i et parfymeri og prøve den, for å se om den er noe for deg? :-)
Milly:) Skrevet 27. mai 2005 #5 Skrevet 27. mai 2005 Enig, den er kjempegod! Lukter vel mest grapefrukt, men ikke for mye heller.. Sjekk den ut du
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #6 Skrevet 31. mai 2005 Da har jeg prøveluktet på Rockin` Rio. Ikke så verst, i forhold til flere av de andre Escada sommer-parfymene jeg har luktet på. Kanskje jeg skal prøve meg på denne til sommeren? Syntes jeg kunne ane et hint av mango blant alt det søte og fruktige.
Lia Skrevet 1. juni 2005 #7 Skrevet 1. juni 2005 Ellers så har Bodyshop en bodyspray som lukter mango. Den gir også fuktighet til huden.
Gjest Vinga Skrevet 18. juni 2005 #8 Skrevet 18. juni 2005 Da har jeg gått til innkjøp av Rockin` Rio. Synes den var litt for søt ved første sniff, men når den har fått "satt seg" på huden er den veldig god. Skikkelig sommerduft, og kjæreste min likte den også. Neste gang jeg er på TheBodyShop skal jeg snuse på mango-bodyspray.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå