AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #1 Skrevet 20. november 2019 Vi skal ha dåp neste helg, det blir 20 stk. Skal ha et langbord med 10 personer på hver side. Til borddekkingen har jeg hvit duk, en sølvaktig løper og en slags girlander med lys i blandt falske små blomster og perler. Skal også ha noen hvite kubbelys på enkle lysplater med perler. Men spørsmålet mitt er om jeg bør kjøpe blomster til borddekkingen også? Blir det rart å ikke ha blomster? Prøver å begrense budsjettet litt, og har heller ikke tid eller kunnskap til å ordne så mye med blomster selv. Anonymkode: fc17a...0f7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #2 Skrevet 20. november 2019 Om du allerede har kjøpt inn alt det andre ville jeg droppet å også ha blomster. Det kan faktisk bli for mye. Dersom du skal ha blomster ville jeg valgt noe enkelt med litt høyde, for eksempel enslige roser. For å få litt mer pynt med høyde kan du brette serviettene som doble seil. Anonymkode: a7c7b...ae2 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #3 Skrevet 20. november 2019 Vi kjøpte tipakning med stemorsblomster og hadde i egna potter på bordet. Du kan jo gjøre det samme med svibler. Én svibel koster 10kr, så du trenger ikke bruke mye penger på det. Hvis du føler du trenger blomster. Det går fint uten også. Anonymkode: 9b541...13a 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #4 Skrevet 22. november 2019 På 20.11.2019 den 20.07, AnonymBruker skrev: Vi kjøpte tipakning med stemorsblomster og hadde i egna potter på bordet. Du kan jo gjøre det samme med svibler. Én svibel koster 10kr, så du trenger ikke bruke mye penger på det. Hvis du føler du trenger blomster. Det går fint uten også. Anonymkode: 9b541...13a Dette er et bra forslag, men da er det viktig å vite at ingen i selskapet enten er allergiske mot svibler eller hater lukta. Det er vanligere enn man skulle tro. Anonymkode: a7c7b...ae2 2
Gåsemor Skrevet 22. november 2019 #5 Skrevet 22. november 2019 På 20.11.2019 den 19.59, AnonymBruker skrev: Om du allerede har kjøpt inn alt det andre ville jeg droppet å også ha blomster. Det kan faktisk bli for mye. Dersom du skal ha blomster ville jeg valgt noe enkelt med litt høyde, for eksempel enslige roser. For å få litt mer pynt med høyde kan du brette serviettene som doble seil. Anonymkode: a7c7b...ae2 Pynt eller blomster med høyde er det verste jeg vet på et bord. Blir sittende å vingle fra side til side for å se dem man snakker med, større fare for å velte noe. Fikk anbefaling når vi leide lokal/rom av hotell og kun ha lav bordpynt. Men det er jo smak og behag. 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #6 Skrevet 23. november 2019 Jeg synes det høres ut som det kommer til å bli kjempefint og at du ikke trenger blomster. Anonymkode: ebd56...2f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå