mammaemma Skrevet 20. november 2019 #1 Del Skrevet 20. november 2019 Er hust and claire ullbodyene en av dem? Memini og bambusbodyene fra hust and claire er eksempler på den størrelsen jeg vil ha i 104. Ikke de knøttsmå som f. eks celavi. Fant noen hust and claire ullbodyer på finn. Skulle helst hatt gensere, men bodyer funker så lenge de er store/normale i størrelsen:) Er hust and claire store/normale i størrelsen, etter deres erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #2 Del Skrevet 20. november 2019 Ja, jeg synes ofte hust & Claire er noe større i størrelsen enn mange andre. Anonymkode: f5436...068 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #3 Del Skrevet 20. november 2019 Nameit likte jeg da mine var små. God i størrelsen. joha er og gode. Anonymkode: cdfe5...1f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaemma Skrevet 20. november 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 20. november 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nameit likte jeg da mine var små. God i størrelsen. joha er og gode. Anonymkode: cdfe5...1f7 Oki! Så joha er også litt samme i størrelsen som nameit? For ja, nameit vet jeg også er sånn typ størrelse jeg ser etter🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #5 Del Skrevet 20. november 2019 NameIt er ofte smale, men lange. Joha er uansett veldig stretchy, synes jeg, så de passer lenge. PoP er også gode i størrelsen. Anonymkode: 995ea...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #6 Del Skrevet 20. november 2019 Polarn er veldig store i str Anonymkode: 7e949...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #7 Del Skrevet 20. november 2019 H&C er normale sammenlignet med bomullsklær, men jeg synes ikke at de er like romslige som andre ullklær. Men jeg har ikke erfaring med barnestørrelser, kun baby. Min baby bruker 68 i bomull, men all ulla i 62 passer fortsatt, bortsett fra H&C. Anonymkode: 3caa7...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaemma Skrevet 21. november 2019 Forfatter #8 Del Skrevet 21. november 2019 Da tar jeg ikke sjansen på å kjøpe noe annet enn gensere fremover:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #9 Del Skrevet 21. november 2019 Nameit bodyene er smale. Går du opp en str. er de lengre, men akkurat like smal. Passet aldri til min gutt, så ut som han var stappet inn i et pølseskinn. Anonymkode: 72159...6f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #10 Del Skrevet 22. november 2019 On 11/20/2019 at 9:31 PM, mammaemma said: Oki! Så joha er også litt samme i størrelsen som nameit? For ja, nameit vet jeg også er sånn typ størrelse jeg ser etter🤩 Jeg syns name it er små i størrelsen. Joha er større. Anonymkode: 7d34f...192 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå